söndag 6 maj 2012

Byrån.

Hejsan.

Förstår mig inte på Blogger längre............
Det var ju meningen att den här bilden skulle visas i inlägget, men istället kom samma bild upp flera gånger.
Det var ju byrån ni skulle se och inte allt runtomkring.......


"Eget skryt luktar illa" heter det ju.........................men det var inte alls min mening att skryta över hur fin och välgjord byrån är.................för det är inte JAG som målat och fixat till den!
Det är Christer som står för målandet och HAN är duktig och bara bäst på att få till en perfekt yta på möblerna.
Så över honom kan jag skryta lite då.................


Idag tror jag det blir en liten loppissväng runt stan.............och lite mer fix med altanen.


Kram på er,
Anneli.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Byrån är verkligen supersnygg och jag förstår att du ville ha den hemma.
Önskar dig en skön söndagskväll och en bra vecka som kommer.
Kram Ing-Britt

Jenny sa...

Jättefin, din Christer är superduktig! Jag anlitar honom gärna till att måla min spegelbyrå o 2 stolar sen när det är dags för oss att ta oss an gästrummet..(de som jag ropade in på Horla om du minns, som är gråa nu).

Ha en trevlig kommande vecka,

Kraam Jenny

Norr om Köpenhamn sa...

Vilken superfin byrå och snyggt målad förstås ;o))
Här målas det också för fullt i butiken. Sen har jag ett antal möbler som ska få gå under penseln :o)

Ha en fortsatt härlig vecka!
Kramen
Ulrika

Blåbärs och smultronstället sa...

Skryt hur mycket du vill, så snyggt!!!
Kram kram Susanne