måndag 11 mars 2013

Vi har ett resultat..............




Hej, hej.......................

Japp, vi har ett resultat i min lilla undersökning.

Av 20 stycken bloggare som tyckt till och svarat på vilken inredningstidning som läses mest, så tycker 9 av er bäst om Jeanne d Árc living.
Lantliv kom på andra plats med 7 röster.

Några hade båda som favoriter och en del av er gillar andra inredningsmagasin.
Drömhem och trädgård, Vakre hem, Allt i hemmet och Hem och Antik är också favoriter.

Kul att ni tog er tid att kommentera.

Fina vårdagar till er mina sötisar,
Kram Anneli

8 kommentarer:

Här är gudagott att vara ! sa...

Min favorit blev tvåa...Ja man kan ju inte vinna jämt ;)
-Ha nu en härlig vecka ♥
Kram / Anneli

Inramad inredning ~ Shabby chic och lantligt sa...

Missade omröstningen helt. Min favvo är iallafall Veckra Hjem, hittar alltid massor av skoj i den! :)

Snäckskalsdalen. sa...

Jag skall läsa igenom alla mina gamla i lugn och ro (!!!) på verandan i sommar, bara sitta där och njuta, sen ska vi se hur jag börjar på ny kula! Då kanske det blir ettan här!
Agneta kram

Vardag och flärd sa...

Kul att se resultatet av din lilla undersökning!
Ha det riktigt fint!
Kram Eva

Källeboda lantliv sa...

Hej .. Kul att se vilka tidningar vi läser .. Jean de arc livring är bra det tycker jag med.. Ibland lönar det sig med en liten dyrare tidning .. Kram Jeanette

Tulipa sa...

Vilken kul liten "omröstning".

Om man fick svara vilken tidning man gillade bäst så hade jag sagt Sköna Hem. Förut var det Lantliv men den har fått stå tillbaka nu ett tag för min del...


Kram Mariette

House and Garden by Bia sa...

Jaa det är många som gillar Jeanne d`Arc Living...förstod nästan det;))Men den är ju härlig också! Helst nu när den är översatt också så man kan läsa den "riktigt".
Kram vännen!

Anonym sa...

Alltid roligt att höra vad andra tycker.
Som sagt, jag tycker att det varierar från nummer till nummer.
Ha en fin dag
Kram
AC