söndag 22 september 2013

Flytt...................







Hoppas helgen varit bra och att ni gjort något skoj.

Satt just och funderade på vad jag själv hittat på.....................inte mycket egentligen men så kan det bli ibland.

Jag och Christer har ägnat oss åt en ganska meningslös sysselsättning i flera timmar.....................men ni vet när man fått en inredningsidé så bara måste man kolla om den håller!
Det gjorde den inte kan jag säga............................(denna gången).

Jag fick för mig att vi skulle byta plats på tv-rummets möbler och vardagsrummets!
Tre soffor, tre fåtöljer,mååååånga kuddar och dynor,bord ,mattor skulle bäras uppför trappan och ställas på ny plats.
Jo, det tog några timmar.....................det måste ju städas också när man flyttar runt sådär.................

Efter denna stora flytt var man ju ganska mör så under eftermiddagen har jag mest slappat, Christer var nog inte så kroppsligt trött utan det var nog mig och min idé som tröttade ut honom mest.................

Ny vecka imorgon och nya tag,
Kram till er,
Anneli

8 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

Det låter ju härligt ! :)
Visst är det kul att förändra med nya metoder ;)
Känner igen mig med det du beskriver ;)

Ha en fin kväll nu på soffan och ta igen dig !

Kram

Vardag och flärd sa...

Man måste flytta om och ändra emellanåt annars blir det tråkigt! Det är typiskt manligt att bli trött på sådana idéer!
Svar på din fråga: det är inte jag på bilden, det är min underbara, fantastiska, älskade svärdotter!
Ha en fin vecka!
Kramar Eva

Anonym sa...

Å finns det något roligare än att möblera om...
hmmmm alla gillar det kanske inte lika mycket.
Ha det gott
Kram
AC

Huset bakom lindarna sa...

En liten fråga, fick ni flytta tillbaka allt igen, då förstår jag att han var trött! Kram/Finas mammis

MARIA I KOS sa...

Oj, vilket jobb med att flytta så många möbler....men det låter inte som det blev ett bra resultat.....måste ni nu göra om allt igen och flytta tillbaka möblerna?
Ibland stämmer det inte med den idén man har. ;)
Kram ♥

"Hemmet är min vrå" sa...

Känner igen det där, att byta plats och flytta runt, det tar på krafterna. Ha en fin ny vecka kram Mimmi

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jamen man vet inte förrän man testat !!!

Kramen

STENLYCKA sa...

Roligt med förändring!
Önskar dig en fin start på den nya veckan!
Kram Raina