måndag 5 oktober 2015

Golv, tapet...............

                 En liten överblick från Hemlyckan........


               Ny tapet, så fin.................



Hej mina fina bloggvänner.

Har inte så mycket av intresse att komma med idag..................vi lägger fortfarande golv här hemma och vi tar oss sakta framåt genom rummen.
Det tar ju sin lilla tid när det är över 75 kvadrat som ska läggas.

Inga bilder på golvet än får ni se utan jag visar ett par foton från butiken istället.
Vi har köpt in tapeter från Jeanne ´D Arc´ Living och säljer nu hos oss.
Jättesnygga mönster i lite dova kulörer, precis i min smak och förhoppningsvis gillar andra de också.

Svårt det där med att köpa in saker från leverantörer och försöka gissa vad som blir populärt.
Som tur är så säljer vi ju mest gamla saker................men det börjar sina och bli svårare och svårare att hitta............så då får vi "fuska" in lite nytt också.................även om vi egentligen inte vill.

Nu längtar jag efter min dotter, så himla mycket!
Hon arbetar i en annan stad och bor med sin pojkvän då................och nu är det nästan en hel vecka hon varit ifrån lilla mamsen.
Svårt det där när "barnen" flyttar........................

Kramar Anneli

10 kommentarer:

MirandaMaräng sa...

Woow. . . så fint i butiken! Den tapeten har jag oxå kikat på och den är ju helt underbar!!

Anonym sa...

Så snyggt ♥ ...
Ja,klart mammsen längtar,det förstår jag mer än väl/Kram

House and Garden by Bia sa...

Åhhhh så fint du har det i Hemlyckan....varför ska jag bo så långt ifrån dej, hihi...det finns mycket i din butik som tilltalar mej ;))....och vad härligt att få nya golv !!!
Ha det bra i höstmörkret nu ;)
Kramis bia

Vardag och flärd sa...

Ser en hel del fint i butiken! Undrar verkligen när jag ska komma dit???
Lycka till med ert golv, låt det ta tid, då blir det bäst!
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva
PS. Klart vi fortsätter blogga i vår egen takt!

Gunillasljusglimtar sa...

Åh såå mysig butik minsann...Trevligt med nytt golv:)Förstår väl att du längtar efter dottern♥ Kram Gunilla

anettan sa...

Snyggt. Jag fasar för tiden då mina killar flyttar hemifrån. Kram Anette

House and Garden by Bia sa...

Trevlig helg önskar jag dej !!
Kram från Bia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara bilder från Hemlyckan, önskar jag bodde närmre.
Jag vet precis vad du menar med att barnen flyttar... Jösses så svårt för en mammas hjärta..
Stor kram o trevlig helg till dig
Jessica

Sweet Pea sa...

Vi är så dåliga på att åka till Alingsås. Men jag måste bara ta mig i kragen och komma och besöka dig. Så fint du har i butiken.
Ha en skön söndag kväll.
Kram Petra

Annes vita rum sa...

Vilka härliga bilder från Hemlyckan,jag tror på konceptet blanda gammalt och nytt,själv tycker jag det är finast..Jättefin butik!
Åhh den där tiden när barnen flyttar... fast den sista dottern våran som flyttade ut,hon flyttade till nästa hus så det gick ganska smärtfritt:)
ha de gott//kramiz