fredag 16 oktober 2015

Vad händer...................

 Ha.........här kom visst mannen med i spegeln..............

 Mattan från Rusta............Golv vitkalkad ek........

Matta från Gekås..................



Hejsan.

Nu är jag här igen!
Efter en vecka med sjukdom, några dagar med datakrångel och diverse oförutsedda händelser så har tiden sprungit iväg.

Vi har i alla fall nästan lagt färdigt vårat golv, bara ett rum
kvar.
Vi är så nöjda faktiskt, det blev ett lyft för hela övervåningen.
Så nu har jag kunnat stajla både kök, hall och vardagsrum klart.
I rummet blev det nya mattor............en från Rusta och en från Gekås.
Budgetfynd kan man säga.
Det gillar jag!

Helgen blir lugn hoppas jag, vi behöver fixa det där sista i trädgården inför vintern.
Imorgon öppnar vi butiken som vanligt och får träffa fina och goa vänner och kunder.

Ha nu en riktigt skön helg,
kram Anneli

7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jättefina golv !!!....skulle vilja ha nya golv här också...jag är ju så ombytlig, hihi....
Jaa speglar är luriga dom, hehe....
Hoppas din helg blir bra och solig...ska ha loppisen öppen i helgen...håll tummarna, för nu sjunger den på sista versen i höst ;))
Kramisar bia

Anonym sa...

Wooo.så snyggt & roligt att se en skymt av mannen din :)
Ha en fortsatt underbar helg/Kram

House and Garden by Bia sa...

Hej igen!
Svar på din fråga: jag hade några kunder i går, men bara 1 köpte något....men jag är van och förväntar mej inte så mycket av min lilla loppis ;))...fast jag förstår inte varför inte det kommer fler och tittar, eftersom bilar kör förbi hela tiden och folk går förbi också....men alla gillar ju inte loppisar förstås, hehe...alla är ju inte nördar som jag, haha...har öppet idag också....hittills noll försäljning...
Ha en fin söndag!
Solkram från Bia ;)

vardagsvitt sa...

Snyggt!! Mattan från Gekås gillade jag...synd det är såååå långt dit!! Kram Marith

Sweet Pea sa...

Usch, har du varit sjuk. Tråkigt. Jag mår inte tipptopp. Sitter på jobbet men det går väldigt långsamt. Gillar mattan med zickzack mönstret.
Ha en fin måndag.
Kram Petra

anettan sa...

Vilken snygg lampa ni hat där bak. Kram Anette

yanmaneee sa...

paul george shoes
nike sneakers
kyrie 6
michael kors outlet store
adidas nmd
cheap jordans
kyrie irving shoes
nike air vapormax
michael kors handbags
red bottom shoes