fredag 27 mars 2009

Helg igen.

Hejsan alla.
I morse när vi vaknade var det vitt på marken. Inte kul alls, bara besvärligt och irriterande med denna snösörja. Blött, blött var det!! Ja, i alla fall så är det borta nu.
Nu är det helg igen och nya äventyr väntar! Ikväll går vi på auktion och fyndar. Senare när vi kommer hem ser vi på Let´s dance och äter något gott. I morgon åker vi till Göteborg och gör en runda på IKEA. Ska bli skoj att se vad de har fått in för nyheter. Söndag är det auktion igen och då är vi förhoppningsvis där och ropar och slåss om prylarna.
Ha en skön helg önskar jag just DIG.
Kram Anneli.

8 kommentarer:

Nylyckan sa...

Hejsan! Härligt att köpa tulpaner till helgen och njuta. Mysigt det låter att åka in till Göteborg! Åhh jag vill oxå iväg och shoppa lite. Kram Åsa

Jenny sa...

Hej Annelie!
Vad kul att få gå på två auktioner på samma helg:)

Jag hade gärna åkt till Horla på söndag, såg en del fina grejer på hemsidan men vi hinner tyvärr inte..hoppas du hittar nått fint i alla fall!

Ha en riktigt skön helg,
kramis Jenny

Lauras gård sa...

Vad härligt att gå på auktioner. Det var evigheter sedan jag var på någon senast. Hoppas att du kan fynda något fint! Det blir let's dance för oss också. Trevlig helg! Kram Stina

Signe 1 sa...

Ikea har mkt fint nu, var där idag en sväng:-) Ha en fin kväll, KRAM Sofia

Blåbärs och smultronstället sa...

Hallå där!
Fina tulpaner som man alltid blir glad av. Vad kul att både shoppa på Ikea och gå på auktioner i helgen. Ha det så himla trevligt!
Ska nog ta mig en tur till loppis i morgon och i kväll blir det att zappa mellan Let´s dance och Så ska det låta.
Kram Susanne

VITA NYANSER sa...

Tack för din fina kommentar hos mig!

Ha en skön helg!
kram L-L

Lönnen 13 sa...

Hej!
Tack för komplimangen om smycket,superkul o ganska lätt att göra. Köpte stansar från Clas Ohlson 149kr tror jag det var o smyckesdelar från internet.Varför inte pröva själv,mina tonåringar o systerns tonåringar blev jätteglada över dem.
Kram Anneli

Lotta sa...

Godkväll!
Hoppas att din heg har varit bra i Göteborg!
Göteborg är en härlig stad.
Är mycket på Västkusten på våren och sommaren i vår stuga Västbris som ligger i Lysekil.
Därav det ena namnet på min blogg.

Det är alltid häligt med tulpaner!!
ha en bra fortsättning på vecan.
Kvällskram Lotta!