måndag 16 mars 2009

Måndag igen.

Hejsan alla.
Hoppas helgen har varit bra och att ni har hämtat nya krafter inför denna veckan. Idag regnar det, men såg att det ska bli sol och några grader varmare imorgon.
Vi har nu en husbil på gång och berättar mer i ett senare inlägg när allt är klart!
Tack för alla gulliga kommentarer!
Blir så genomglad och varm i hela kroppen!!!Ni har alla helt fantastiska bloggar.





Ville visa lite bilder från vår gästtoa. Den går i den "marina" stilen, alltså vitt, blått och rött. Har kvar en del prylar från vårt fritidshus vid kusten. Det får mig att tänka på varma, soliga lata dagar vid havet med mycket sand i bikinibrallorna.



I går var vi ute och vårshoppade. Eller rättare sagt Sophia, min dotter, shoppade! Hon köpte dessa lila Converse skor. Hon var helt tvungen att ha nya skor och vårkläder! En 15-åring behöver myyyyyycket kläder ( enligt henne ) Själv köpte jag dessa bokstäver. Bara älskar dom! Tror att dom står bra i trappfönstret, men......... Får väl flytta runt lite så får vi se var HOME hamnar till slut.

Kram Anneli.

7 kommentarer:

Vardagens guldkorn sa...

Vad spännande med husbil... vi köpte husvagn för 2 år sen (utan att ha provat på innan) och vi älskar campinglivet!
Vilka fina bokstäver! Passade ju jättefint i trappfönstret! Hoppas du får en bra vecka!
Kram Linda

Anonym sa...

Jättefina bokstäver! Jag tycker att de passade hur bra som helst i trappfönstret,

Jenny sa...

Hej Annelie!
Du har oxå en fantastisk blogg:)

Vad spännande med husbilen, blir roligt att höra mer om den sen.

Vilka fina grejer ni shoppat, tufft med lila converse (själv har jag "tråkiga" svarta). De där bokstäverna var ju jättesnygga!

Kram Jenny

Lotta sa...

Hej!
En tonåring behöver mycket kläder har jag erfarenhet av...
Bokstäverna var jätte fina och såg ut att stå bra i fönstret.
Ha en fortsatt bra vecka.
Kram Lotta!

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Min dotter är också 15 år och älskar att köpa kläder och skor. Hon har ett par vita Converse som är ganska smutsiga nu. Jag köpte ett par vit och röd randiga i somras. De är faktiskt ganska tuffa. Vi har samma storlek så snart bli jag väl av med dem.
Fina bokstäver som står fint i trappfönstret.
Sov sött!
Susanne

VITA NYANSER sa...

Fina bokstäver! Hi, hi, känner igen det där att flytta runt och känna in vart det ska stå = ).

Ha det bra!
Kram L-L

Vita små hjärtan sa...

Så fina bokstäver! Kram