onsdag 13 januari 2010

Före och efter.


Hejsan.

Tänkte visa lite nya foton från min hall igen.
Här är en gammal tavla som min käre man har haft på väggen en gång i tiden...
Den passar inte längre, det får han bara acceptera...hi..hi...
Därför hamnade denna biltavla och en annan på mitt pysselbord och då blev resultatet så här!

Mycket finare eller hur?

Nu fick jag lite dåligt samvete... Christer har faktiskt snickrat ihop den fina tavellisten åt mig, det gick på ett ögonblick när jag sa att nu skulle jag vilja ha en vit tavellist också.
Han är bara bäst .....

Har ni kollat in tvättbrädan på tradera?
Jösses, vad kul, då är det några som tycker den va fin.

Ha en fin kväll alla,
Kram Anneli.



3 kommentarer:

Lauras gård sa...

Jag måste hålla med om att de nya tavlorna är finare. Min man skulle nog gillat biltavlan som din man, ja man har lite olika smak... Kram Stina

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad bra tavlorna blev, passar jättebra där på Christers fina tavellist:)


Var tvungen att gå in o kika på Tradera, OJ vad bra det går för din söta tvättbräda!! Vad kul!!


Ha det gott så hörs vi,
Kram Jenny

Helen sa...

Hej!
Jätte fina tavlor du har gjort och var sak har ju sin tid och det förstod nog din man. Fin tavellist han har gjort åt dig.
Kram/Helen