söndag 17 januari 2010

Gissningsvinst.

Hejsan.

Nu är det avgjort!
Det som jag ska lotta ut i min tävling är.... Hjärtat som hänger på väggen i min hall, inköpt på Balders Hage.

...och den som kom först med rätt svar var:
Malin, en ny bloggvän med bloggen Hemma hos Malin
Grattis till dig!
Du vann med en timmas marginal ungefär detta lilla pysselpaket!

Håll nu utkik efter denna veckas Traderafynd med utropspris 1 krona!
Min tvättbräda gick ju upp lite i pris, mycket skoj, och Grattis även till dig som bjudit hem den.

Önskar alla en fin vecka
Kram Anneli.

11 kommentarer:

Helen sa...

Hej!
Grattis till vinnaren vilken fin vinst hon får.
Kram/Helen

Anonym sa...

Vilken tur att det finns så fina & inspirerande inredningsbloggar när tidningarna är dyra & tar slut så fort.

Lauras gård sa...

Grattis till 10000 besökare. Visst är det kul då besöksräknaren tickar på... Önskar dig en trevlig vecka! Kram Stina

Fånga dagen sa...

Vad kul för vinnaren, jag lyckas inte så ofta pricka in rätt verkar det som. Ha ha
Jättemysigt pris i alla fall.
Jag önskar dig en fin vecka
Kram Lena

Nygammalt sa...

Oj vilken fin vinst, då blir hon glad! :)
Tack för besöket hos mig, kranarna är fejk som jag köpte på Hemtex för länge sedan ;)
Kram.

Malin sa...

Hej Kära Du! :-)
Vilken jätte trevlig överaskning Jag fick när ja kikade in här på Din blogg! Min första vinst är det också, extra kul förstås. Sen brukar ja inte vara tjejen med turen att vinna. Ska bli jätte kul att pysla och fixa med alla dessa fin fina saker. Kram Malin

Huset vid ån sa...

Grattis till vinnaren! Vilket härligt o fint pris! Ha en fortsatt bra vecka vännen! Kram Therese

Vita små hjärtan sa...

Vilken härlig bild med noter och gamla foton....
Kram Agnetha

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Va, kul att du lämnade en kommentar hos mig! Alltid trevlig när nya hittar till en annans lilla plats i den enormt stora bloggvärlden :-)
Gardinerna finns inte kvar längre, men det var snyggt då (Velmaja, det är jag)Nu är det en annan ruta, dock i svartvit den med...kommer bild nån dag!

Må så gott//L

Vad mysigt ni har det, kommer att kika hit flera gånger!

Unknown sa...

Hej!
Kul med en ny bekantskap!
Tack för gullig kommenatar, ja, jag bor i det huset. Jag och min familj har bott här i 12 år.
Du får gärna lägga till mig i din lista. Jag lägger in dig i min...
Ska kolla runt i din blogg lite senare, men den ser jättemysig ut.
Kram Anna

Blåbär och Mjölk sa...

Oj! Jag tror jag missat tävlingen!
Grattis till vinnaren får jag då säga!!! Ett kanon pris!

Tack för rara kommentaren inne hos mig vännen!
Hoppas du har det bra!
Önskar dig en fin kväll!
Kraaam / Åsa.