måndag 14 november 2016

Jag blev utan.........



Hej..........

Så det regnar här idag!
.....och mörkt var det redan vid 15- tiden.
Typiskt Novemberväder.
Skönt ändå att snön försvann, det kändes alldeles för tidigt.

De här luciakronorna från JDL sålde vi förra året i butiken, alla försvann snabbt.........och det förstår jag för de är väldigt fina.
I år beställde vi hem dubbelt så många och jag kände mig rätt säker på att få behålla en själv i år i alla fall.
Nehe, så blev det inte .
Vi sålde slut lika snabbt, och slut även hos leverantören.

Så jag blev alltså utan även i år!
Är tydligen inte meningen att jag ska ha en sån.

Ikväll ser jag Tjockare än vatten , en jättebra serie tycker jag.
Ha nu en go kväll,
kram Anneli

5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Fin krona !...nä det är väl meningen att du inte ska ha någon, hihi...
Och serien Tjockare än vatten ser vi också...sen får man ju inte missa Sveriges mästerkock !
Sista delen ikväll...
Ha det gott min vän !
Kram

Vardag och flärd sa...

Vem vet, du kanske hittar en ännu finare ljuskrona någon annanstans .... eller så får du vänta till nästa år.
Skönt att det inte är snö och kallt längre, jag vill inte ha vinter nu!
Ser också på Tjockare än vatten, undrar vad som händer ikväll.
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Gulliga Anneli! Kul att höra från dig! Blir mycket IG annars...lite synd det med våra bloggar! Ja jag ska inte gnälla,det går framåt ändå! Rörelser är viktiga att göra så det får jag göra ofta varje dag.Jaa jag är så glad att Wilma fått sitt körkort.Inte alla förunnat❤ Kram Gunilla

✫ Fru Eriksson sa...

Riktigt fin ♡ ...
Synd att du blev utan/Kram!

Mittgodastefinaste sa...

Tittar in och önskar en fin första advent!

Kram Jenny