måndag 7 november 2016

VANLIGT !!!!!



Hejsan !

Hur mår ni........så längesedan jag var här inne på bloggen!

Som tur är så "träffar" jag er nästan allihop på instagram.
Är det någon som finns här i bloggvärlden som jag missat på ig, så snälla låt mig VETA!
Vill väldigt gärna följa er där också............för det är ju så att instagrammandet har tagit över.
Det trodde jag aldrig kan jag säga............

Livet rullar på nästan precis som vanligt, som tur är så har det inte ändrat sig .
Vi har butiken, vi har samma hus i samma stad, vi jobbar på vårt sommarställe, vi gör samma saker , träffar samma folk.........ja ni hör, precis som vanligt!
......och jag gillar att det är som vanligt!

Förutom det här med instagram då, och min stackars blogg som blivit så bortglömd.
Men tänk om jag kunde få liv i bloggen igen, jag ska nog göra ett försök.

Japp, så får det bli,
kram på er, vi höres.

3 kommentarer:

Loppisälskare sa...

Vore trevligt! Jag tillhör dem som än så länge inte använder mig av instagram. Vet inte men det känns helt enkelt roligare med blogg även om mina inlägg varit lite glesa under hösten.
Skönt när allt rullar på. Nu har vi fått vinter och adventskänslan börjar infinna sig.
Kram / RosMarie

Vardag och flärd sa...

Ja, det vore trevligt om du bloggade igen, jag gillar det bättre än IG. Men det tar ju längre tid att göra blogginlägg än att skriva på IG. Jag är inte heller så flitigt men jag läser ofta.
Visst är det skönt när allt är som vanligt - med ett par små guldkorn då och då.
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

House and Garden by Bia sa...

ja nu är jag här, hihi...mysig bild ;)
Tänk så tråkigt det har blivit på bloggarna...alla tycks hålla på med instagram, inte lika
roligt tycker jag, även om jag är ganska flitig där ;)
Men livet förändras och vi med, så är det ju...känns ibland som jag bloggar i intet, hehe...så många läsare man hade förut, och nu ser jag ju att det minskat rejält !!
Även på en del andra bloggar...men vi "ses" ju på instagram och det är roligt så klart !!
Ha en fin vecka vännen !
Kram bia