tisdag 17 februari 2009

Blommor och bullar.







Hejsan alla vänner.



Några bilder på njutningar här i livet. Nybakade bullar och blommor. Bland det bästa som finns. Nästan utblommade tulpaner och blåbärsris. Minns hur härligt det är att sitta i skogen bland blåbärsriset och bara stoppa munnen full med varma mogna blåbär. Är det inte livskvalitet det, eller hur?

För att inte tala om nybakade bullar med ett glas kall mjölk till. Det är också livskvalitet.

Livskvalitet kan också vara att ha det fint omkring sig, att ha saker man tycker om och njuter av i hemmet. Vi håller på och renovera våra hallar och trapphus. Det ska bli vita väggar och vitt trappräcke ,nya dörrlister och lite vit färg på skohylla och hatthylla. Ska även lägga till lite svarta detaljer tror jag. Skulle vilja ha en sådan där skylt "HOME" som jag sett hos en del av er. Var köper jag en sådan? Kom mycket gärna med tips Ni duktiga inredare!!!!!!!



Kram Anneli.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Annelie!
Vilka härliga bilder du visar:)
Bullarna ser ju jättegoda ut!
Gillar oxå de där Home skyltarna men har inte heller koll på var de finns!
Ha en bra dag,
kram Jenny

Skomakartummen sa...

Gott med bullar... Home skylten, Prova med bloggen: http://liielii.blogspot.com/
Där vann jag en liknande skylt, hon kanske gör på beställning??
Många kramar Sari

Hemmalycka sa...

Mumsigt med bullar, ser jättegoda ut. Ska bli kul att se resultatet. Mina barn är dotter snart 18 och en son 16 så det är ju härligt med två tonåringar samtidigt. Men det är ju livets gång att de ska frigöra sig från oss. Tar ett tag att vänja sig med det bara och jag håller med dig att det känns läskigt när man tänker på att de kanske flyttar hemifrån snart.
Kram Åsa

Annas Lycka sa...

Vilket fint hem du har. Tack för din söta kommentar hos mig. Så roligt att veta när någon vart inne o kollat !! Kram Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Åh så fint du skriver och vilka fina bilder. Önskar jag hade det där bullfatet framför mig nu för jag har precis hällt upp en kopp kaffe *ler*
Här snöar det och jag ska till affären och packa kartonger jag.....
Hoppas du får en fin dag!
Kram Mia