fredag 17 september 2010

Trevlig helg.



Hejsan.

Så var det då Fredag igen.
Veckans skönaste dag, med en helg som ligger framför.

Vi har fått en hel del möbler färdigmålade och eftersom vi inte flyttar in i vår butikslokal förrän 1 oktober så ställs de färdiga möblerna in här i huset!
Så nu har vi möbler ståendes överallt, lite trångt blir det ju....
men då får jag njuta av dem ett tag till....har lite svårt att släppa iväg och sälja allting, märker jag.
Christer håller på att bli tokig på mig när jag går omkring och säger: Åh, den skulle jag vilja ha själv....
Skulle nog behöva ett större hus...

Kul att ni har sett min utlottning!

Denna helgen blir det inte en endaste liten auktion eller loppis, trist!

Det lilla pottskåpet är väl gulligt?
Ett hål i underlocket gör det lite speciellt, helt perfekt att ställa ett handfat att tvätta sig i.
Har faktiskt aldrig sett just denna modell.

Nu önskar jag er alla en skön helg,
Kram Anneli.

5 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Ja det var verkligen gulligt! Åhh jag förstår att du blir kär i nästan alla möblerna:) Jag hade lätt kunnat köpa många av dom bara jag haft råd!

Önskar dig en riktigt skön helg!
Kram Susanne

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Skulle också vilja ha ett enormt hus att fylla med underbara möbler!
Skulle nog inte klara av att skilja mig från de vackra möblerna som ni har ...
Önskar dig en underbar helg!
Kramar Mimmi

Anonym sa...

Helt underbara möbler du har. Tänk vilket drömhem som man skulle kunna skapa sig med det du har. Men jag skulle nog då behöva ha ett slott, nästan :)
Önskar dig en jättefin helg !
Kram från Marie

Malin sa...

Hej!

Hoppas din helg varit bra. Möblerna Ni fixar är super fina, förstår att du har svårt att separera dig från dem..... Men man har ju inte plats för allt!

Må så gott!

Kram Malin

Fågel Blå sa...

Åh så fina möbler!
helt underbara!
tack för din kommentar på min blogg!
Önskar dej en fin Vecka!
Kram Kathrine