tisdag 11 januari 2011

Något att längta till.




Hejsan.

April....då smäller det!
Då går vi på konsert igen....och njuter av härlig musik och riktigt ös på scenen.
Biljetterna är fixade sedan länge och jag bara längtar......

Bilderna ovan är från Ulf Lundells konsert i somras när han spelade på Kronovalls slott nere på Österlen.
En underbar konsert och en ljuvlig varm sommarkväll då man packar picknick-korgen full med godsaker och sitter i gräset och bara njuter.....
då känns det att man lever, då är himlen nära....
Kanske ska tala om att jag är ett stort "fan" av Herr Lundell.

Så nu kan dagarna gå väldigt fort fram till April......

Idag målar jag några vackra fönsterbord i Carl Larsson stil, drömmer om att gå en promenad (men får väl vara glad om jag kan ta mig till brevlådan p.g.a. isbana ) tvättar och stryker linnehanddukar, så nog ska jag få dagen att gå...det brukar inte vara ett stort problem.

Ha det fint alla,
Kram Anneli.

2 kommentarer:

EM sa...

Låter som om du har en riktigt nyttig dag idag. Visst längtar vi alla till våren. Isbanor överallt...
kram elsamarianne

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Tack för titten hos mig! :)

Det är kul att nya besökare fast det inte är det viktigaste!

Vad kul att se frammemot nått!
Nu längtar man till våren!

Vad roligt att måla. Jag har en sån Carl larsson sido bord här hemma
Ha enfin kväll!

Kram