tisdag 29 oktober 2013

Dressed for success


                                       Bild lånad från HM...................



                               Min klänning...............


Hejsan alla.

Såg en så snygg klänning som HM säljer, men tyvärr hittade jag den inte i de butikerna jag besökte.
Beställa på nätet ville jag inte, utan vill gärna känna och prova på "riktigt".

Så då fick det bli en annan klänning istället.......................
Blev glad när jag hittade en snarlik fast tvärtom om man säger så.
Den satt bra , lite figursydd och varm och skön är den.
Även vi som är lite "mulliga" och utan fotomodellfigur tycker jag kan ha en sådan här klänning.

Kommer bli fin till svarta strumpor eller tights och mina svarta kängor.

Ha en fin dag,
kram Anneli,

13 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hejsan!
Tycker din klänning var snyggare än den första....färgkombinationen gör nog att man ser smalare ut när det är svart ytterst så att säga ;)))men den första var snygg också......hoppas allt är bra med dej;))....här skiner solen och det blir en tripp till mina föräldrar...dottern vill träffa mormor o morfar, hihi....
Kramisar från bia

Snäckskalsdalen. sa...

Ursnygg! Lustigt att det var grått och svart tvärsom, liksom. Jag skulle också vilja ha en ny klänning känner jag. Får se när jag kommer iväg till nån affär! Då!!!
Agneta kram

EM sa...

Vilken urläcker klänning! Den ser skön ut också... och ja det blir fint med svarta strumpor o boots...
Visst vill man prova o känna först. Det har hänt att jag provat i affären, gått hem o grunnat rejält och sen beställt på nätet...om det är gratis frakt i alla fall.
kram elsamarianne

Huset bakom lindarna sa...

Jättefin, en sådan man kan kan ha både till fint och till vardags, sådana gillar jag och en smal silhuett därtill. Kram/Finas mammis

Huset på Backavägen sa...

Jättefin! Jag har faktiskt köpt en liknande klänning som också är lite tjockare och aningen figursydd. Vad snygga vi blir :-)
Kram Anki

Fröken Tindra sa...

Den var jättefin och jag tror nästan din kombination är mer smickrande för figuren. Svart i sidorna är inte dumt. =0) Kul att du hittade en "egen"!
Kram!

Vardag och flärd sa...

Jättesnygg! Jag har själv letat efter den och modellen är som sagt även för lite runda!
Kramar Eva

Bodil sa...

Vilken snygg klänning du fick tag i. Det är ju så himla fint med klänning.
Den ser himla skön ut också.
Kram Bodil.

Husbilen Tuzzen sa...

Klänningen från H&M har jag nyp i ett par gånger. Den är jättesnygg! Men jag är ingen klänning-människa så jag vet att den bara skulle bli hängande. Den du hittade ser också jättefin ut!
Kram Helén

Gunillasljusglimtar sa...

Mycket snygg! Jaa trådsmal blir man väl aldrig o det kvittar också! Ha det gött! Kraam Gunilla ♥

Unknown sa...

Verkligen en snygg klänning. Älakar figursydda klänningar men tyvärr är jag tre storlekar större över rumpan mot överkroppen så det är inte ofta figursydda klänningar passar.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Sofia sa...

Absolut! blir kanon snyggt... =)
Tack för alla fina kommentarer... hi hi... Och visst kan du skicka efter saker från mig! Det är bara att hojta till om du ser nått du vill ha...
Maila gärna sofiasbod@hotmail.se.... eller kolla in min sida på Facebook, om du har det.... Ganska många beställer där!
Kramis Sofia

Malin sa...

Hej hopp!

Så vansinnigt fin! Den hade lätt fåt följa med mig hem också!! Jag är verkligen urdålig på att hitta kläder, kan bero på att jag tycker det är tråkigt att gå och handla kanske ;-) Din var helt klart snyggare än den på H&M.

Må så gott!
Malin