fredag 25 oktober 2013

Lönehelgs special.



Hejsan.

Välkommen helg..........igen.
Lönehelg för de flesta och lite mer i plånboken .
Det tänkte Hemlyckan fira med en liten utlottning i butiken.

Du som handlar för 100 kronor eller mer är med och tävlar om 2 stycken svarta ljusstakar i glas ,ljusmanschetter med hängande prismor.
Lördag den 26/10 kör vi.

Kan detta vara kul.....................skulle ni nappa på det här, bloggvänner?
Själv skulle jag det för jag brukar ta alla chanser jag kan att
vinna, oavsett vad.
Älskar att pröva min tur i lotterier och spel........................

Nu önskar jag alla söta och rara en fin lönehelg,
Kram Anneli.

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Läckra ljusstakar med svarta ljus...snyggt!!
Vill bara önska dej en fin och mysig helg....hoppas ni får fint väder hos er också....ha det gott min vän!!!
Stor kraaam
Britt