lördag 7 december 2013

Grå mus och Stjärnfall.





Hejsan...........

Först måste jag tacka för kommentarerna om min röda blus!
Jag ska använda den................men det är inte lätt att bära rött när man helst inte vill synas...................är man en liten grå mus så är man!
Svårt att ändra på..............

Är så nöjd med dessa stjärnor jag köpte på IKEA.
De passar utmärkt i butiken och hängandes på våra gamla glasdörrar blir det en härlig stilkrock.
Ibland är IKEA bra att ha..........................

Jag har även tagit fram och hängt upp några GOD JUL vimplar jag knåpade ihop förra året.
Skoj när "julpyntet" används år efter år...............just julen är väl den högtid då man verkligen använder det gamla och ärvda av tradition....................

Nu stänger vi strax butiken och åker hem.....................
Soffmys och Downton Abbey väntar ikväll.................

Fortsatt trevlig helg på er alla,
Kram Anneli

5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Här blir det också Downton Abbey i kväll ;)))....och lite mys förstås....
Vi har nyss kommit hem från en Julmarknad....kameran fick också följa med, hihi....
Ha en fin kväll
Kram bia

Sallys hus sa...

Hej hej!
Underbara bilder från dig. Din butik ser helt ljuvlig ut..;)
Din röda blus är jätte fin och det är klart att du ska använda den.

Här blir det också en kväll framför tv´n
Kram Katarina

Gamla Posthuset sa...

❤️ Vilka fina bilder från butiken!

Sitter och inväntar Downton Abbey som börjar strax. ✨

Kram Ina

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Så fin vimpel.
Vi får hoppas att vi får huset sålt så vi kan börja leta efter ett annat hus med större möjligheter för en butik. Vi vet inte än var vi hamnar någonstans.
Kram Anette

VisaLiza sa...

Soffmys och Downton Abbey låter som en mycket trevlig plan för en kväll. Gillar ljusslingan med stjärnor, verkligen jättefin tror att jag behöver en sådan hemma i Hult också. kramar Liza