fredag 16 januari 2009

Auktionstider.

Hejsan alla mina vänner.
Vill bara passa på och önska er alla en riktigt skön helg.
Alla er som jag är inne och hälsar på och får inspiration av på era fantastiska bloggar. Ni är så... duktiga och har så fint hemma.
Denna helgen har vi inga speciella planer mer än att gå på auktion på söndag. Ska bli så skoj igen efter julledigheten. Kan nästan inte hålla mig till söndag, vad gör vi för fynd då?
Fynd är väl lite synd att säga förstås, det var riktigt länge sedan faktiskt. Men man kan väl få hoppas.
Min dröm är att hitta två gamla sängbord till sovrummet. Hur de ska se ut vet jag precis när jag ser dem, och då är det inte lönt att bjuda över mig inte, då får det kosta!!!!
Hörde av väderintresserade svärfar att det ska bli snö här på västkusten, tror inte jag vill ha snö nu. Vill ha VÅR. Men man ska ju leva i nuet och ta vara på dagen, så det får väl gå då, varje dag har ju sina stunder.


En trevlig helg önskar jag er alla. Kram Anneli

4 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

vilka fina glasögon fodral du har tovat. Tack för dina ord hos mig.
Ha en fortsatt trevlig helg.

Hemmalycka sa...

Tack för gullig kommentar!
Ja visst kan man skratta åt varandras klantigheter ibland, vissa klantigare än andra. Men ett skratt förlänger ju livet :)))
Kram Åsa

Vårt lilla hem sa...

Gokväll :)

Va roligt att gå på loppis! Hoppas att ni hittar lite kul saker, kanske två fina sängbord! :)

Har faktiskt sålt mina sängbord just idag och köpt nya som ska målas och grejas lite med. Jag har längtat länge efter nya och ny äntligen :)

Ha en skön "fynd"söndag imorgon!

Kram, Jenny

Rummet för välbefinnande sa...

Har varit på Formexmässan och nu sitter jag och går igenom alla ordrar... Nu har jag fått massor med inspiration och det är härligt!
Åh, vilka vackra stilleben du hade tagit kort på i förra inlägget:-) Spegeln var ursöt. Vad omtänksamt av din man, det är sånt som värmer ända in i hjärteroten det.
Hittade du några sängbord på auktionen? Är himla sugen på att åka på loppis själv och se om jag kan fynda lite.....
Här har det kommit massor med snö som sen tinat också har det snöat igen..... och tinat!
Önskar dig en fin dag!
Kramar från Mia