tisdag 6 januari 2015

Desigual why?

                          Ny halsduk................

 
                            Hjärta...................

                        Rygg...................

                     Glitter och text.......................


Vi har varit iväg idag för att testa vår bil.
Den ska in på verkstad på Torsdag men vi har nog klurat ut själva vad felet är nu efter vår testrunda idag.

Så när vi nu ändå skulle iväg så varför inte ta vägen förbi några najsa butiker, sa jag till mannen!

Sagt och gjort och så blev det.

Plånboken är nu lite lättare och garderoben mer välfylld.................men det är ju REA överallt.
Svårt att låta bli.....................när de rear ut märkeskläder för 50-70 %!

En ny sjal i läckra färger följde med hem och likaså en tröja med både text, glitter och starka färger.
Försöker våga mig på annat än svart.................mmmmm...........

Tillbaka i selen igen imorgon?
Nu är julen slut för denna gång och många är det som återvänder till sina arbetsplatser.

Själv har jag aldrig haft ett "vanligt" arbete, utan alltid arbetat kvällar, helger och nätter och många storhelger.
.....och nu är jag ju i "egen-företagar-branschen" så nu finns inga arbetstider överhuvudtaget.

En fin fortsättning på veckan alla,
kram Anneli

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Så härligt att kunna fylla på garderoben lite nu när man får lite mera för slantarna. Skulle allt jag oxå behöva göra....den gapar väldigt tom.
Här har jag ju jobbat både jul, nyår och idag men nu är jag ledig två dagar innan jag jobbar även kommande helg.
Ha de gott vännen, kram Ing-Britt

House and Garden by Bia sa...

Härligt med nytt i garderoben....jag måste sluta att köpa allt jag ser, framför allt att gå ut på stan, hihi...
Finns saker som jag inte har hunnit använda...och jag som inte jobbar, behöver ju absolut inte så mycket kläder...men jag hittar ju så mycket billiga saker !!!ska sälja kläder på loppisen till våren också...få se hur det går. Just nu har jag inte öppet.
Ha det gott fina du!
Kram bia

Annica sa...

Vad skoj med lite nytt och FÄRG-GLATT i garderoben! Det blir ju ofta mycket svart... ;)
Så härligt med tulpaner i ditt förra inlägg! Det ger verkligen vårkänslor!

KRAM
Annica

mariaikos sa...

Snygg scarf och tröja du köpt.
Jag är också en som alltid köper svarta kläder.
Kram ♥

Vardag och flärd sa...

Snyggt! Jag är inte så färgrik heller men nog försöker jag få in lite mer färg på mina kläder, det piggar faktiskt upp.
Är ledig hela denna veckan, underbart!
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Gamla Posthuset sa...

Fina fynd!

Trevlig dag önskar jag dig!
Kraam
Ina

Här är gudagott att vara ! sa...

Här är det svart i garderoben, och det beror inte på att lampan är trasig...!
Ja om man tittar riktigt noga kan man faktiskt hitta något grönt :)
- Kul att du fyndade på rean !
Själv är jag så himla dålig på att köpa nya kläder, men jag är ju hemma på dagarna så ingen ser vad jag har på mej ;)
Ha det gott !
Kram / Anneli

Jenny sa...

Vilken läcker sjal, gillar det märket:)

På vår ena bil har fyrhjulsdriften lagt av..typiskt, den behövs i vår branta backe nu i vintertider. Som tur är har brorsan bra kontakter via sitt jobb på Volvo så vi kan nog komma undan lite billigare med att fixa felet. Tycker bara det är så tråkigt att lägga pengar på bilar även om man måste, kläder o inredning är roligare, eller hur:)

Ha det gott,

Kram Jenny