söndag 11 januari 2015

Just nu...............




                 
foto av mig från en underbar butik i Danmark..............


Hejsan.

Vad hittar ni på en sådan här dag då.............

Själv gör jag inte så mycket , inga viktiga saker i alla fall.

Strosar mest omkring och städar och fixar lite varstans.
Har fått storstädat båda toaletterna, tak, väggar, golv ,hyllor och skåp, känns mycket bra.
Visst kan man julstäda efter jul?

Herre jösses, så det stormade igår kväll och natt.
Kusligt och skrämmande............

Vi satt och kurade vid öppna spisen med lite "värmande" att dricka.
Skickade ut mannen ibland för att kolla läget och plocka ihop omkringblåsta prylar.
Nä, jag gillar inte stormar.

Funderar på om jag skulle ta mig ett lååååångt varmt skumbad i mitt nystädade badrum nu kanske....................

ha det fint alla raringar nu,
kramkram,
Anneli

 

 

 

 


3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jag har också städat i badrummen idag, hihi....har varit inne hela dagen och skrotat runt ;)....det snöade på förmiddagen och jag hade ingen lust att gå ut....så dagen gick och jag har inte gjort så himla mycket...ha det gott min vän!
Stor kram bia

Gunillasljusglimtar sa...

Gokväll Anneli! Ja fy vilken storm han kom med Egon! Gillade det inte alls,fast vi klarade oss bra ändå! Ja jag går här o strosar och plockar,gubben har tid vid tv:) hahaha,lite skevt fördelat kanske men jag kanske sätter mig en stund också snart! Kram Gunilla

Vardag och flärd sa...

Att storstäda före jul är inte så viktigt tycker jag, däremot en riktig rengöring när julsakerna tas bort känns betydligt viktigare, då blir det ju ljusare också så man ser att det är städat.
Jag är glad att Egon inte gjorde större skada än några nerblåsta träd hos oss, växthuset klarade sig. Men han höll mig vaken hela natten, den rackaren!
Ha en fin vecka!
Kram Eva