måndag 12 januari 2015

Svart gillar jag...............





Goddagens..............

Ville bara visa detta fina skåp som fått ta plats i butiken idag!

Åh, vill så gärna ha det hemma....................men nu är det ju fortfarande så att jag inte bor i ett stort slott med oändliga rum.
Så detta finns till försäljning och får glädja någon annan.

Det lilla svarta skåpet är också väldigt fint...............gör sig mycket bra som "tittskåp" i butiken just nu.

Så roligt när vi får fylla upp butiken igen med vackra möbler och saker.

Gillar verkligen mixen med svarta inslag i det vita..................
Vitt är och kommer för alltid vara en basfärg hos mig, sedan lägger jag till andra kulörer som jag gillar och vad som är inne just nu.

Kramar till er,
Anneli

10 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Visst är svart en fin färg, helst om det är en matt färg också ;)...vitt är också en favvo färg, men jag har börjat att gilla bruna och beige färger i naturlig sliten färg...men det ena utesluter ju inte det andra, hihi...
Här snöar det för fullt nu....
Stor kram till dej!
Bia

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Åh vad mycket fint du har...det skåpet var verkligen såå snyggt och jag gillar också vitt som bas och just nu svart samt trärent.
Ha de gott, kram Ing-Britt

mariaikos sa...

Det verkar som du har mycket fint i din butik.
Det är snyggt att blanda lite svart med det vita tycker jag också.

Dina fejktulpaner i tidigare inlägg ser ut som riktiga, fina!
Kram ♥

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilket underbart vackert skåp ! -Det blir nog inte kvar särskilt länge i butiken...Tror jag det att det måste var enormt kul att kunna bjuda kunderna på allehanda skatter !
Önskar dej en fin vecka !
Kram / Anneli

Vardag och flärd sa...

Skåpet är verkligen snyggt! Och tittskåpet är ju fint - om man har nån plats för det!
Ha det fint!
Kramar Eva

Annas skattkammare sa...

Riktigt snyggt! Tycker också det är fint med lite svarta inslag ibland. Det är det som är så bra med en ljus bas, att man kan tillsätta vilka färger man vill utan att det blir fel.
Måste besöka er butik någon dag!
Kram Anna

Sallys hus sa...

Men ååååå woooow vilket skåp!
Det hade gärna fått flytta till mig om jag hade haft plats.
Underbart att ha en butik att "leka" i och njuta av alla finheter.
Kram Katarina

Huset på Backavägen sa...

Du har så mycket fina saker som skapar ha-begär hos mig. Hoppas du får en fin start på det nya året och att du haft en härligt juletid!
Kram Anki

Anonym sa...

Wooo...Riktigt vackert ♡...

/Kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh det där skåpet är superfint!!
Jag gillar att blanda lite mörkare möbler med allt det ljusa man har:)

Ha det gott,
kram Jenny