fredag 21 augusti 2009

Helg igen.



Hejsan.
Nu är det Fredag igen ,den bästa av veckans alla dagar!
Denna helgen har vi mycket planerat, det är roligt att se fram emot en fullspäckad helg. Lika skönt som en helg utan några aktiviteter!
Vi börjar fredagskvällen med ett Lisebergsbesök, hur kul som helst.
Jag bara älskar att spela på alla chokladhjul! Blir det då stjärnvinst så är kvällen räddad! Hi...hi..
Lördag och söndag är auktionsdagar , vi får väl se om vi åker båda dagarna.
Det kan ju bli lite för mycket.
Sedan har vi ju Freddes hus att bygga färdigt. Vi ska försöka köpa golv i eftermiddag.
Jag frågade Fredric om jag fick inreda i Shabby chic stil,...
Han bara tittade på mig...
Nä... det fick jag alltså inte.( Kan väl förstå det, faktiskt!)
Lägger ut några fler bilder på mitt pottskåp efter förfrågan.

Till slut vill jag önska alla en skön helg!!!!
kram Anneli.

11 kommentarer:

Nygammalt sa...

Hej hej!
Hör att du har fullt upp, kul!

Och så himla fin möbel du har målat och textat. Hade gärna köpt den om den hade fått plats...men just nu har jag några omålade möbler som jag varit tvungen att ställa ute i sommarstugan....

Önskar dig en härlig helg!
Kram.

Hemmalycka sa...

Kul med Lisebergsbesök!
Hoppas ni får en trevlig helg
Kram Åsa

drömmen om vitt sa...

Men så fint skåp......Ne! har försökt att flirta med mina flickor om att innreda rummen i samma lite shabby stil, vilka miner. Så det får bli när dom flyttar hemmifrån.
Ha det gott!
Lotta

Ann-Catrin sa...

Hallå där!

oj ja iblanmd är det riktigt kul när man har en helt inplanerad helg..
det var inte lite ni ska hinna med

hoopas på auktionslycka då..

skåpet är ljuvligt

kram på dig och tack för din rara och kloka kommentar inne hos mig.. den värmde

kram kram
A-C

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tack för titten! Åh vad kul att vi bor i samma stad! Gissar att vi träffats på loppis eller så nångång :)

Hittade inget som jag ville ha på auktionen idag, så det blev en sväng till en loppis i stället.

Hoppas du hittade nåt!

Nu skall jag ta en närmare kik på din blogg :)

Kram
Mia

drömmen om vitt sa...

Hej! igen, svar på din fråga det är påslakan som är köpta på ikea......ett 1800-tals mönster som dom hade för några år sedan.....och jag verkligen älkar dom.
Lotta

Unknown sa...

Hej Anneli,

Så roligt med ett nytt besök på min blogg.

Jag har i vart bommat om du varit hos mig tidigare. I så fall sorry.

Så fin blogg du har själv.
Gillar ditt pottskåp massor!!!!!
Så läckert!

Jaså du får inte gå loss med shabby stilen hos sonen????
Vore kanske lite konstigt om du fick eller hur!!!

Ha det gott
Kramisar Jeanette

Huset vid ån sa...

Hej vännen! låter som en kanonhelg....Ditt pottskåp är ju såå fint! Kram Therese

Lotta sa...

Sååå fint skåp du har

Hoppas ni hade det gött på Lisseberg.
Förstår om sonen vill ha en annan stil inne hos sig "ler"
Höstkram Lotta!

nettan sa...

hej
jag har hittat en blogg jag bara älskar.. återkommer snart och länkar gärna fån mon blogg om det är ok??
nettan

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad fint pottskåpet är. Jag har två som är trärena, jag ska nog ta och måla dem.
Kram Susanne