söndag 16 augusti 2009

Min fina stol.


Hejsan alla.


Hoppas ni haft en skön helg.
Här på västkusten har det varit ganska tråkigt väder, både igår och även idag.
Vi har arbetat med "Fredriks hus", som vi kallar det för. Vår son, Fredde, har nämnligen fått för sig att han vill flytta hemifrån. Visst kan jag förstå det, är man 19 år så har man ju lite längtan efter något eget ibland.Därför har vi byggt ut vår friggebod lite och renoverat upp den, så kan han ju flytta ut ifrån oss men jag kan ändå få ha honom hemma ett tag till. Perfekt, tycker jag! Då kan man hålla lite koll!
Några loppisrundor har det därför inte hunnits med.
Visar ett foto på en stol jag ropade in på en auktion i somras för 20 kronor!
Det var väl ett fynd....
Den har nu blivit vitmålad och omklädd med ett rutigt tyg ifrån Nyblom& Kollén
och jag tycker mycket om den, den är dessutom skön att sitta i. Visar också ett foto på min fina blomma som jag fick av Christer en dag. Tyvärr vet jag inte vad det är för sort, snälla, om du vet, skriv till mig!

Ha det gott alla,.Kram Anneli.

4 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Hej på dig. Jösses vad längesedan jag var in hos dig nu, men det har varit dåligt med tid till bloggande över huvudtaget under sommaren. Tror det varit så för många......
Jösses vilket fynd du gjort. Stolen är jättefin. Kikade lite på den fina blomman men jag vet tyvärr inte vad den heter :-(
Ha en fin vecka!
Kram på dig!
Mia

drömmen om vitt sa...

Hej hopp! Tack för fina komentaren inne hos mig.....så spännande det ska bli(inte)när barnen flyttar hemmifrån......vad gör man då?
Får väl hoppas att någon av dom i varje fall vill bo i vårat lilla torp som ligger på samma tomt....
Ha det gott!
Lotta

Huset vid ån sa...

Stolen är ju jättefin....vilket fynd! Bara att Gratulera! Det ser såå fint ut....Må så gott! Kram Therese

Huset vid ån sa...

Hej! Tack snälla du för dina vänliga o gulliga kommentarer som jag får....Du ska veta att jag blir såå glad! ha en fortsatt trevlig kväll! Kram Therese