lördag 1 augusti 2009

Semestertripp till Smögen.





Hejsan alla söta.

Idag har det varit en härlig dag, lagom varmt och sol. Jag och Sophia ( min ljuvliga dotter, som fyller 16 år imorgon) har varit ute i trädgården en hel del och arbetat hårt. Fast en och annan paus blev det förstås, vi var ju tvungna att sätta näsan mot solen. Den härliga solbrännan vi fick i Spanien är snart ett minne blott.
Vi var några dagar på Smögen i början av veckan. Vädret var så där, det var mycket av alla slags väder kan man säga.
Jag besökte en butik 2 dagar i rad, helt underbar butik som sålde mest prylar och möbler från Lexington. Kunde inte slita mig därifrån.
Christer undrade hur jag kunde gå där så lääääänge. Men det är väl ungefär som när han ska in på Biltema eller Hornbach. Men det var ju inte alls det samma, enligt honom.


I morgon firar vi Sophia 16 år!!!
Min stora tjej som nu ska börja gymnasiet om några veckor. Usch vad tiden går fort, kan inte tiden stanna ett slag nu när livet är som bäst och alla FINNS!

Kram Anneli.


6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Annelie!
Åh den där butiken hade jag gärna velat besöka! Hade oxå kunnat vara där i flera timmar;)

Grattis i förskott till din dotter som blir stora damen!

kramis Jenny

Unknown sa...

Hej Annelie,

Först vill jag tacka för kommentarer och besöket hos mig.
Alltid roligt att få nya bloggvänner på besök.

Tittade runt hos dig lite.
Vilken fin butik ni besökte i Smögen. Men där var det väl dyrt????

Hoppas att din dotter hade en trevlig födelsedag.

Hörs igen nån gång
Kramisar Jeanette

Kicki sa...

Hejsan
Vad kul att hitta till Din blogg.
Helt underbar butik Du visar bilder från. Där hade jag nog kunnat gå en hel dag.
Kram
Kicki

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till din dotter, jag har också en dotter på 16 år. Hon ska börja gymnasiet i Örebro, så hon kanske flyttar snart. Det känns lite jobbigt får jag erkänna...
Fin affär du varit i, många fräscha saker:-)
Kram Susanne

Anonym sa...

Åh den där affären ser helt underbar ut.
Grattis i förskott till 16åringen.
kram kram

Lotta sa...

Hej Annelie!
Visst är Smögen mysigt, och vilken härlig butik du hittade. Där hade jag också kunnat spendera en lång stynd både tid och slantar...hi hi.
Ha det gött
Kram Lotta.