lördag 5 juni 2010

Naturens under.



Hejsan.

Sorry...för att jag inte varit inne hos er och kommenterat nyligen.
Vi "lider" fortfarande av den jobbiga förkylningen vi åkte på förra helgen, jag och Sophia. Det känns nästan som en liten influensa, jag har fortfarande värk överallt, ont i halsen och sååå trött.
Sophia är piggare men har tappat rösten......och det lider hon av.....mycket svårt att inte få prata så mycket man vill.

Underbart väder hela veckan och min trädgård är som allra vackrast nu.... så här skulle den alltid se ut.....plockar in så mycket blommor som möjligt....kanske inte konstigt vi nyser så...

Nu är vi på gång att köpa ny kamera.
Kom gärna med förslag...
Vilken kamera har du?

Ha en skön lördagskväll alla, Stor kram Anneli.

14 kommentarer:

Helen sa...

Hej!
Vilka underbara blommor du har tagit in. Naturens under som man blir så glad av. Hoppas du snart blir helt frisk och kan njuta av försommaren. Ha en så fin helg du kan.
Kram/Helen

Fånga dagen sa...

Hallojsan!
Jag bor i Arvika, skicka hit mannen så ska jag göra en tårta åt honom.
Jag skickar en stor helgkram till dig
Lena

Vita Falkens Lantliv sa...

Oj blommar rododendron redan hos er?! Då kommer väl våra med snart:)
Vi har en canon EOS 400D systemkamera, den är vi nöjda med:)
Ha nu en skön kväll och en underbar dag i morgon med trots din förkylning!
Kramiz Susanne

Jenny sa...

Hej Vännen!
Usch, är ni fortfarande så dåliga..vad tråkigt nu när det är så fint ute! Hoppas ni kryar på er!

Vad kul med ny kamera! Vi har en Nikon D5000 som vi är väldigt nöjda med:)

Ha det bra trots förkylning!

Kraam Jenny

Signe 1 sa...

Härliga bilder du visar!! Hoppas ni båda kryar på er fort, speciellt nu när sommaren äntligen har kommit!:-)

Stora kramen Sofia

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vad tråkigt o jobbigt att ni är så förskylda, speciellt tråkigt nu när det är så fint väder och man kanske skulle vilja sitta lite i solen. Hoppas verkligen att ni snart är friska! Jag har en Canon Power shot SX 20, som jag är väldigt nöjd med. Men jag har massor att lära mig om den....Trevlig söndag vännen! Kram Therese

Nyanser av vitt sa...

Hej
Vad gulligt sagt. TACK och tack för att du deltar
Ha en fin söndag
Kram Agneta

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Vackra bilder, det är ju så vackert ute nu!
Ha en fin söndag!
Kram Agnetha

Vårt hem på landet sa...

Fina rhododendron! Vi har ett par taniga sådana också som inte trivs där de står...

Det blommar inte alls mycket i min trädgård just nu. Bara iris, gurkört och kirskål :)

Stenläggningen kom bara halvvägs igår och idag har jag lite paus från allt jobb :) Kanske visar en liten bild innan allt är klart :)

Hoppas att ni snart mår bättre!!

Kram, Emma

Vårt hem på landet sa...

Jag har en Nikon Coolpix 620, tar väldigt bra bilder tycker jag! Fast det kanske beror på vem som tar bilden ;)

Kram!

Fröken Grön sa...

Härliga blommor, Anneli!

Nu finns det ett inlägg på min blogg om besöket i Åbergs trädgård i Ystad igår. Kan rekommendera ett besök dit!

/Anna-Karin

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas att du haft en Trevlig o skön helg!
Tack för dina alltid så rara kommentarer inne hos mig! Många Kramar till dig! Therese

HEMLÄNGTAN sa...

Så underbart när man känner sig så rik på blommor. Håller med dig om att det alltid skulle vara så här.

Spännande med kamera. Jag är verkligen ingen expert på foto men jag har en Nikon DX och är jättenöjd med den.

Vet inte om du såg mitt svar till dig på min blogg men jag kan svara här också. Jag tar absolut inte illa upp för att du frågar...
Jag är ju inne på mitt första år på webbutiken och har för avsikt att detta år bygga upp mitt sortiment, så jag har inte räknat med att ta ut någon lön. Men till hösten hoppas jag på att kunna ta ut en liten slant varje månad.

Hoppas att ni kryar på er!!!
Kram, Jenny

Malin sa...

Hej hallå!

Hoppas att ni frisknat till! Annars är det ju rätt väder för att vara inne och vara sjuk nu. Verkligen TV & film väder ;-)

Vist är det underbart med alla vackra blommor =)

Kram Malin