lördag 29 november 2014

Julkänslor.





Hej, hej.............

Hur har ni det i stugorna ikväll?

Har ni satt er på plats i Tv sofforna än eller är ni ute och svirar?

Här har jag fått låna datorn en stund och passar på att blogga lite..........................

Så här blev det i våra skyltfönster.
(Om nu någon är nyfiken).

Imorgon väntar tomteparad och julmarknad här i stan, mysig julstämning brukar det vara , så har ni vägarna förbi Alingsås så kika gärna in till hemlyckan också!

Kramar Anneli



7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Det gick ju bra det där ;))...utan min hjälp, hihi....så fint det blev ;))
Hade jag bott nära dej så hade jag kikat in...det kan jag lova !!
Men nu önskar jag dej en härlig kväll!!
Kramar till dej!
Bia

MARIA I KOS sa...

Så vackert du har julpyntat i butiksfönsterna.
Här blir det soffan och tv-programmet "Så mycket bättre".
Ha en fin kväll.
Kram ♥

Vardag och flärd sa...

Ute och svirar ... jag är helt slut efter flera dagar med tre barnbarn så nu är det ett glas rött och Moraeus.
Skyltningen är ju jättefin! Tyvärr blir det inte Alingsås imorgon, barnbarnen vill ha sin farmor/mormor imorgon också. Undrar verkligen när jag ska få komma till Alingsås (som ju ligger nästan nästgårds)?
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Unknown sa...

Hejsan!
Så fint det blev i era julfönster, var ju inget du behövt oroa dig för. Har ni gjort de vita granarna själva?
Iår blir det ingen skyltsöndag alls för mig då jag jobbar den här helgen men det får jag ta igen nästa helg, då ska jag och flockorna mina till Stockholm och julhandla.
Tack rara du för din fina kommentar, blev alldeles varm av dina rader. Och visst är det så att vi verkar gilla samma saker du och jag.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Loppisälskare sa...

Så fint det blev! Det kan du känna dig nöjd med. Skulle gärna titta in och vem vet...någon gång gör jag nog det...
Kram RosMarie

Här är gudagott att vara ! sa...

Men Anneli du är ju suveränt duktig !!!
Så otroligt fint och vacker julskyltning ♥
- Mer än nöjd måste du vara !
Kram / Anneli

jasonbob sa...

yeezy
yeezy 700
nike shox
kobe
nike epic react flyknit
canada goose
supreme clothing
supreme clothing
curry shoes
curry shoes