torsdag 27 november 2014

Någon som såg mig i TV?



Hejsan...............

Ja, nu har det hänt ..............igen.................att vi har varit med i Tv, jag och gubben.
Såg ni programmet Auktionssommar på tvåan igår kväll?

Det spelades in i somras i en liten by, Bäsna, i Dalarna.
En auktion på en urgammal gård med många fina saker.

Vi var ju på auktions/loppis tur den veckan uppe i Dalarna och jag förstod att det var någon slags inspelning när jag såg massa Tv kameror .

Så................visst kom vi med och jag t.o.m zoomades in en kort stund........mmmmmmmm..............

Någon som såg mig?
Nej, det gjorde ni nog inte (hoppas jag,) för dottern sa att jag såg trött och sliten ut.
Tack för det................

Ha det bäst alla fina,
kram Anneli

5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jag såg inte det programmet...tyvärr får man väl säga, hihi....här går pyntningen sakta men framåt ;)...tänker inte stressa för mycket...advent blir det ändå ;)
Ha det gott min vän och stressa inte nu...
Kramis bia

Här är gudagott att vara ! sa...

Nej, tyvärr såg jag det inte heller !
Ska kolla om det finns att se i SVT-play...Då ska jag hålla utkik efter en kvinna som ser trött och sliten ut, då vet jag att det är du ;)
Ha det gott ♥
Kram / Anneli

Loppisälskare sa...

Ja det programmet såg jag och troligtvis även dig då... Lite kul program när man själv får sitta och gissa lite.
Ha det fint!
Kram RosMarie

Vardag och flärd sa...

Nej, jag ser inte mycket på TV, du måste säga till i förväg så man är beredd - vill ju gärna se en tv-kändis, hi hi.
Ha en fin helg!
Kramar Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Nej, tyvärr såg jag dig inte, finns det på play, tro???? Måste titta efter! Hahahaha!
Det är ju så många som drömmer om att få vara med i tv. Dit hör inte jag. Men jag ska titta efter, det ska jag!
Agneta kram