tisdag 25 november 2014

Oj, oj.....................






.......vilket väder det varit idag!
Känns som om det var riktigt längesedan man såg dagsljus.
Nästan som om man snubblat runt i mörker och idag äntligen kunnat öppna ögonen.

Jisses vad tiden rusar iväg då.......................jag har ju inte bloggat på en vecka!
Vet inte vart dagarna tar vägen, de är ju så korta också när det är kolsvart redan vid 16-tiden.........

Men idag har jag njutit av att solen tittat in i huset och visat att fönstren minsann behöver putsas igen, och dammsugaren köras en sväng och dammtrasan vädras!
Men det tar vi en annan dag.................

Kramar på er,
Anneli

8 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Så fina soliga bilder! Underbart väder idag! Men fy så våra fönster ser ut och så mycket dammtussar som visar sig när solen står så lågt!
Visst går veckorna fort, snart är det jul!
Kram/Finas mammis

Unknown sa...

Visst har det varit en härlig dag och jag har hållit mig hemmifrån för att slippa se alla måsten som den visar ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

mariaikos sa...

Jag vill också städa men behöver makens hjälp med det. Han jobbar några extra skift nu fast han har ledigvecka. Men innan fredag ska vi väl ha fixat adventsfint.
Härliga solbilder.
Ha en fin kväll.
Kram ♥

House and Garden by Bia sa...

Jaa vi har också haft soligt idag...få se hur länge det varar, hehe....jag har börjat pynta idag (herregud att man inte kan hålla sej)..satt upp julgardiner i köket och stake och julstjärna (men inte tänt dom)...i morgon fortsätter jag med andra rum;)...jag skulle dämpa ner pyntet i år...få se hur det går med det, hihi...
Kram min vän!
Bia

Vardag och flärd sa...

Här har också solen kikat fram, man blir lite gladare.
Och det där med städningen är inte så viktigt, när mörkret kommer syns inte damm och smutsiga fönster. ¨Städningen hinns nog med så småningom.
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Här är gudagott att vara ! sa...

Vi i norr skickade ner solen några dagar, för ni hade ju inte sett den på länge... Så nu har vi övertagit ert gråväder, men ni får gärna tillbaka det ;) - Tack gulliga du för din rara hälsning ♥
Varma kramar / Anneli...Som blundar för skitiga fönster och dammtussarna !

VisaLiza sa...

Helt ljuvligt att äntligen få se lite sol igen. Jag upptäckte också att våra fönster är i stort behov av att putsa. Fast enligt väderprognosen är det snart grått igen och då slipper jag tänka på de där fönstrena ;) Kramar Liza

Maria sa...

Ja det är ju såå grått. Då är det bra att ha hund för jag måste ut hur det än är. Men nu har det varit lite bättre. Bäst att passa på. Ja städa kan du göra en annan dag.
Ha de gott från Maria