måndag 3 november 2014

På låtsas................




Hej, hej................

När det inte ser ut som man vill får man fejka lite och fuska!

Som den här tegelmuren vi har i butiken.................mycket naturtrogen och helt ok tapet.

Vi har även en "dörr" in till grannen som flera av kunderna sagt.
Den här gardinlängden kommer från HM home.
Ganska ok den också, rolig att sätta på en trist vägg och så händer det nåt.

Gillar när man kan fuska....................vad fuskar DU med idag?

Kram Anneli

13 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Lite fejk är bra för att få till något så det blir bra, så snyggt i er nya butik!
Jag fuskar inte med något idag mer än att jag spelar lite musik på jobbet för att känna mig lite mysig.
Ha en fin vecka!
Kramar Eva

Unknown sa...

Verkligen en naturtrogen tapet...ja mig lurade den iaf ;). Ni har så fint i butiken och jag hoppas ni trivs i nya lokalen.
Vet inte riktigt vad jag luras med idag jo kanske med plastråttan jag nyss fotade i kylskåpet...ett uppdrag från fotokursen jag går.
Ha nu en bra dag, kram Ing-Britt

House and Garden by Bia sa...

Mej har du lurat med både väggen och dörren, hehe....skrev ju i en tidigare kommentar till dej, att jag tyckte tegelväggen var så fin, haha.....nu fick jag ju veta...den skulle jag iaf vilja ha i mitt bloggrum, för jag har redan lessnat på min fondtapet...tycker ni verkar ha en mysig butik ;)...ha en fin dag vännen.
Kram bia

Här är gudagott att vara ! sa...

Sånt som fejktapeten och "dörren", kallar jag inte att fuska utan hellre ett bevis på fantasi och kreativitet !
-Har inte funderat på några fuskigheter i dag...Men det kanske kommer utan man har planerat det ;)
Kram / Anneli

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhh så fint ni har i butiken,
ser verkligen äkta ut både dörre och tegelväggen
Fin vecka till dej
Kram Kathrine

Sallys hus sa...

Å så fint!
Jag trodde det var riktigt tegel..;)
Jag tror jag fuskar o åker hem från jobbet alldeles strax..;)
kram Katarina

Margareta sa...

Sååå fint det är i butiken.tänk att få till det så bra . Hoppas ni kommer att trivas.
Önskar dig en bra novembervecka!
Kram Margareta

Rost och rädisor sa...

Ser väldigt naturtroget ut. Inte mycket fuskande här inte en vit liten lögn.
Kram Anette

Äppelblom sa...

En härlig tapet - den gillar jag!
Må så gott och kram!

Huset bakom lindarna sa...

Vi har flera rum som står på tur att tapetseras om, får kanske bli en tegelvägg!! Gillar din vägg starkt!
Kram/Finas mammis

Huset på Backavägen sa...

Men ååhhhh vad butiken ser mysig och inspirerande ut! Riktigt naturtrogna var både tapeten och tyget, fint! Må så gott och hoppas kunderna strömmar till!
Kram Anki

Miruschka sa...

Idag har jag inte fuskat, men däremot kommer jag att göra det i morgon! Har ett litet projekt som jag ska ta itu med, så tids nog det kanske kommer ett bildbevis på min blogg:)
Kram♥

angie sa...

danke für die tollen bilder und inspirationen, ich wünsche ihnen einen schönen dienstag, alles liebe von angie aus deutschland