torsdag 6 oktober 2011

Fantasilöst.



Hejsan.

I somras besökte jag L HOME där jag köpte några nya kuddfodral i linnetyg med vackra monogram på.
Dessa ligger nu i vår vita Ektorpsoffa i vårt TV-rum.
Men.....nu tycker jag att det ser så trist ut med likadana kuddar!
Förstår inte vad jag tänkte på.......
Kanske ska försöka hitta någon eller några som bryter av lite.
Väntar på rätt tillfälle bara.

Det är inte lätt det där med inredning och väldigt svårt att se det framför sig hur det kommer att ta sig ut.
Man har ju inte obegränsat med pengar heller så man kan välja och vraka hur som helst.

Ikväll ser vi på Robinsson och tänder massor av ljus i denna mörka, kalla och blåsiga Oktoberkväll.

Ha det gott alla,
Kram Anneli.

6 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

nej inredningsdetaljer kan bli hur dyrt som helst, ibland får man nästan ångest när man får en vison och sen blir det skit...men, men nya tag ler. kramis semlan

Marie Louise sa...

Ja, det är inte alltid så lätt..själv drar jag saker från det ena rummet till det andra många gånger..men visst vill man ju ha lite nytt också..kram Marie

Vita små hjärtan sa...

Visst är det så, man kan ju lägga hur mycket som helst på inredning....
Ha en mysig kväll. Jag gör som du, tänder ljus och ska kolla Robinsson!
Kram Agnetha

Fröken Grön sa...

Fantasilöst är väl inte precis det adjektiv man skulle associera till dig och ditt hem. =)
Men nog är man lite extra sugen på färg så här års.
En eller ett par kuddar som bryter av kan ju bli ett riktigt angenämt problem att hitta. Man kan ju aldrig få för många kuddar, hihi!
Må så gott!
/Anna-Karin

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Visst är det svårt, och inte billigt heller med inredning. Jag tycker att det ser jättefint ut men klart att man vill förändra ibland. Hur du än gör så blir det säkert fint, jag har en vän som syr kuddfodral av fina kökshanddukar, gamla som nya, det blir superfint!
Ha en härlig fredag.
kram
Jessica

Blåbärs och smultronstället sa...

Oj, vad fräscht och fint ni har det. Personligt med alla detaljer.
Kuddarna är fina, men visst kan du blanda med andra ändå:-)
Kram Susanne