tisdag 11 oktober 2011

Nu är det jul igen......


Hejsan.

Nä, kanske inte riktigt än, men det börjar dra ihop sig.

Hittade en så söt och charmig adventsljusstake och nu säljer jag den på Tradera.
Kika gärna på Hemlyckans andra annonser, kanske är det något som faller dig i smaken.
Vet inte om den är så vanlig........jag har i alla fall aldrig sett en sådan.
Tycker den är såååå charmig och så enkel i designen så den blir något extra.

Ikväll ser vi på fotboll igen och hejar på de blågula Grabbarna.

Ha det fint alla mina vänner där ute i bloggvärlden.
Stor kram Anneli.

16 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Tack för rådet om färg, balkongmöblerna blir grå men det får vänta tills nästa sommar:) Annorlunda och fin adventsljusstake du visar. KRAM Helena

Tina sa...

Julen får vänta lite till för mig..
Men fotbollen ser jag fram emot!

kram

Vita små hjärtan sa...

Ja tiden går fortare än man tror!!!
Ha en mysig match :)
Kram Agnetha

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej goa du.
Ohh vilket bra tips, jag fullkomligt älskar julen och vill verkligen ha en ny adventsljusstake. :)
Ha en jättefin kväll.
Kram på dig
Jessica

VITA NYANSER sa...

En sån adventsljusstake har jag på jobbet i ett skåp = ).

Kram L-L

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej,
ja snart börjar det rycka lite i adventspyntsnerven... om jag känner mig själv rätt... fast inte riktigt ännu :-)
Tusen tack för dina snälla ord inne hos mig. Klart jag kikar in hos dig på tradera, hihi!
Kram kram
Susanne

Mys och hemtrevnad sa...

ja julen närmar sig med lika stora kliv som vanligt...kramis semlan

Källeboda lantliv sa...

Ja nu närmar det sig .. Mysigt att förbereda julen .. Gullig ljusstake .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Malin sa...

Hej!
En så fin ljusstake!
Gillar den jätte mycket, funderar på vad jag hade för en...

Fotboll... nja inget vi ser på, barnen tycker det är lite spännande att se Elmander förståss. Men det gick ju bra för dom i går så det är ju roligt.

Må så gott, passa på att njuta i solen i dag!

Kramar MAlin

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hej!
Tack för din kommentar hos mig!
Blev jätteglad, hittade ju din fina sida på så vis!

Ha en härlig onsdag!
Kram Annica

Maria sa...

Ja den var verkligen charmig och lite annorlunda, kul :)Önskar dig en fin dag i solen. Har nu varit ute en skön sväng i det fina vädret. Kram Maria

Källeboda lantliv sa...

Hej .. Mina stövlar köpte jag på nätet från scorett..jG har alltid 39 i skostorlek .. Så de brukar passa .. Man kan ju alltid skicka tillbaka dom .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

LOPPISLIV sa...

Jättefin :-) Ja nu börjar man längta efter att få julpynta minsann. Ha en fin kväll.

Kram Paula

Fågel Blå sa...

MMM den var fin!!!
Ja det är inte långt kvar till JUlen Nu!"
Ha en fin Hösdag!"
Kram Kathrine

Vintage House sa...

Hej
Den är super fin:)
ha en vacker vacker höstdag
kram
sandra

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Annelie!
Visst är det roligt med allt stundande jul och adventspyssel.
Har precis köpt årets första julmagasin.
Önskar dej en in dag.
Kram Anette