måndag 17 oktober 2011

Vad tycker du?


Hejsan.

Hoppas er helg varit skön och med mycket frisk luft och sol.
Idag fortsätter jag med fönsterputsningen jag påbörjade i helgen.
Får väl se hur länge armarna pallar med, visst är det härligt med stora, höga fönster ,men inte så kul när de ska putsas!

Har knåpat ihop lite julpyssel......inte för att jag längtar till jul precis men ibland blir man bara så "pysselsugen" och då kan det bli vad som helst.

Några olika versioner av adventssiffror blev det denna gång.
Nå, vilka tycker ni är finast?
Vilka skulle ni kunna tänka er köpa?
Kan man överhuvudtaget få något betalt för dessa?

Ibland när man "pysslar" så tycker jag att det ser ut som ett litet barn har varit framme och knåpat.....hi...hi.....man kan ju inte alltid lyckas.

Nu tackar jag för att ni tog er tid att läsa mitt inlägg idag,
Kram Anneli

18 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Putsa fönster börjar allt bli hög tid här också men jag brukar unna mig att ringa herr Fönserputsare.
Jag gillar båda dina set med siffror men fastnade lite mera för de på nedre bilden och jag tror helt klart de kan säljas med lätthet.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Tina sa...

Jag gillar att putsa fönster..
Kolla Markedskalendern, där står vilka loppisar som har öppet beroende på vart du ska i Danmark.
Jag börjar också längta efter en liten tripp dit, ska försöka hinna med det till slutet av månaden.

kram

Mys och hemtrevnad sa...

jag gillade de översta...kramis semlan

EM sa...

Båda är fina, och säljbara.
Fönstren putsas numera med såna däringa våtservetter. Dottern tipsade mig och nu har jag provat. Bilens rutor blev perfekta, och det är så lättsamt. En servett räcker till flera fönster. Köpte mina på Ullared.
Men såklart ska man använda det som passar fönstren och ägarinnan bäst. Evt fönsterputsare då...
kram elsamarianne

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Haha jag kan känna igen mig om att det kan kännas som det är ett barn som har gjort pysslet när man har suttit och grejat. Men man är väl självkritisk;)
Jag tycker bägge dina var fina men gillar den nedersta bilden mest:)

Kram Susanne

Källeboda lantliv sa...

Visst får man julkänslor ... Klart du kan sälja dom .. Jag gillade nog den översta bäst .. I all sin enkelhet...det finns ju dom som inte vill eller kan pyssla .. Lycka till .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Anneli.
Putsa fönster är inte så kul men såå skönt när det är gjirt :)
Jag tycker att de är fina båda två, men den översta är liiiite finare :)
Ha en fin dag.
Kram på dig.
Jessica

Vintage House sa...

Hej
Tycker bäst om bild nr 2..
Jag börjar så smått bli sugen på att julpyssla men får hålla mig lite ...
Ja jag hoppas jag får till det har lite tankar....
Kul att du hittade hem:)
kram
sandra

Marie Louise sa...

Halloj!
Du säljer lätt bägge seten...men personligen gillar jag vitt och grönt bara...fast jag gillade ljusen i andra setet..kanske kombinationen ljusen i det andra..med det gröna bara i det första...kram Marie

Susanne sa...

Hej,,putsa fönster ett jobb man får njuta av för stunden...Jätte fina hjärtan tror jag säkert att du får sålt.Kram

Elsa och Helena sa...

Hej! Helt klart säljbart! Svårt att välja men måste jag så väljer de på nedre bilden:) KRAM Helena

Jenny sa...

Hej Annelie!
Vilka fina adventssiffror! Gillar båda men om jag måste välja tar jag de översta:)

Kraam Jenny

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tina sa...

Glömde, jag skulle välja de översta men båda är fina. Varför inte testa båda?
Köpte just en möbel på Blocket, säljarens syrra har salongen vägg i vägg med dig..världen är liten!

kram

Tina sa...

Jag köpte en byrå, 150 hög med lite drängaskåps look..lådor med ett mindre fack upptill liksom. Blir nog bra, annars får syrran överta det. Åker nog upp imorgon em-kväll men så sent har du kanske inte öppet..?

kram

Malin sa...

Hej! Härliga är dom båda två! Skulle nog tagit den översta om jag tvunget skulle välja. Putsa fönster känns så tråkigt, särskilt nu när det stormar och regnar så. Man måste putsa så ofta då =(

Må så gott!
Kram Malin

Fånga dagen sa...

Hej tjejen!
Vilka fina adventsljus.
Jag gillar hjärtan bäst men jag tror lätt du skulle kunna sälja båda två.
Jag blir alltid pysselsugen när jag ser andras pyssel trots att jag gärna pysslar lite varje vecka själv, inspiration får man ju ofta av andra.
Själv har jag jobbat lite med en liten enkel hemsida där jag visar mina tavlor som jag målat bl a. Går inte att jämföra med din webbutik men alltid en början.
Kika gärna in, då blir jag glad. Du kommer dit genom att trycka på min gröna tavla på bloggen.
Pyssla på tjejen så hörs vi
Kram Lena

I mina gömmor sa...

Blandade åsikter om vilka som är finast ser jag! Gillar bild nr två bäst. Men som du märker är det som sagt delade åsikter så jag tycker du ska köra på båda!
Säkert lätt att få sålda till alla utom pysselfreak som vill göra allt själv! :-)
Ha en fin dag.

Kram Malin