fredag 14 oktober 2011

Nu är det helg igen......


Hejsan.

Är det någon mer än jag som inte hänger med?
Kan inte fatta hur fort tiden går.......
Vad gör man egentligen dygnets alla timmar?

Nu är det i alla fall helg igen.
Fredag, veckans skönaste dag är här och vi gör som vi brukar, äter en god middag ihop ( jag och min man i alla fall och förhoppningsvis våra ungdomar ).
Senare under kvällen kanske vi tar en promenad ner på stan och tittar på "Ljus i Alingsås" och kanske avslutar med en fika på ett mysigt café.
Eller också blir det bara mys i soffan och massor med tända ljus och något bra på tv.
Inte fel det heller..........

Vad gör ni?
Är ni hemma eller går ni ut?

Vad ni än gör så vill jag önska er alla en skön helg,
Kram Anneli.

12 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Det låter som underbart fredagsmys hos er :)
Vi ska mysa till det ordentligt denna helg och åka till äldste sonen:))
Ha en fin fredag.
Kram på dig.
Jessica

Snäckskalsdalen. sa...

Jaa, jag hänger inte med alls, det är fredag och måndag precis hela tiden......Trevlig helg!
Agneta kram

STENLYCKA sa...

Låter trevligt vad ni nu tar er för.
Jag och min man hade planerat att åka till vår son med familj i Motala denna helgen men barnbarnen blev sjuka så resan blev inställd. Så nu blir det en lugn kväll i tvsoffan, kanske läser jag lite ,köpte några trevliga inredningstidningar i dag.
Önskar dig en fin kväll och helg!
Kram Raina

Helene sa...

Ja, idag har vi haft samma tanke ♥
Det låter som en mysig fredag för dej och din man! Bor du i centrala Alingsås så du har promenadavstånd in? Jag är uppvuxen i Floda så för mig var Alingsås alltid valet framför Göteborg. Åker fortfarande in ibland, dock mer sällan och strosar runt. Sonen älskar den stora leksaksbutiken! Ha en jätteskön helg!
Kramar, Helene

I mina gömmor sa...

Vad mysigt det låter att gå på Ljus i Alingsås! Får se om vi kommer dit i år eller inte. Det brukar vara veckert!

Kram och ha en fin helg.
Malin

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Vad vi gör,trötta efter en jobbig vecka sitter i soffan och slöar.
Handtvätt är som det låter man tvättar för hand,vågade inte annat min maskin är ny och mattan är i ull.Så vårat fina badkar fick ställa upp så att säga.
Ha det gott,kram Agneta

Susanne sa...

Nej jag fattar inte heller vart tiden tar vägen..Snart har halva okt oxå bara försvunnit....Kram

Nilla sa...

Jag och sambon fick fredagsmysa för oss själva då sonen skulle på övernattningskalas. Fick dock hem honom vid 03.00snåret då de inte kom till ro och min kvällströtta mindre herre fått nog och ville hem och sova. Tror han slockande innan huvudet nådde kudden. :-)

Ha de bäst !!
Nilla

Skogslyckan sa...

Nej jag håller med, hinner inte alls med. Snart börja tänka på jul, känns så overkligt. Ikväll blir det blues koncert för oss i Borås. skall bli så kul. Hoppas du får en härlig helg!
Kram Pia

Elsa och Helena sa...

Hej, ja tiden bara rusar iväg. Din helg låter mysig. Jag har varit bakjour hela helgen...dottern har börjat gymnasiet och det har varit "nollning" och festligheter. Nu är jag glad att helgen är över:)
KRAMAR Helena

VITA NYANSER sa...

Ja, tiden går väldigt fort just nu, hösten har bara swischat till. Hoppas vintern går lika fort, älskar sommar och vår då vi får vara i stugan!

Kram L-L

Tina sa...

Jag kurerar mig..har åkt på ett nytt virus som ställer till det.
Nu är det ju ny vecka med nya tag men det blir nog bra det också! Tur jag är på gott humör iaf...

kram på dig