tisdag 4 oktober 2011

Hatterians pinaler.







Hejsan.

Hatterians Pinaler besökte vi i Söndags på vår väg hem från Öland.

Denna alldeles fantastiska butik fanns i det lilla samhället Lessebo.
Ett helt hus fullt av gamla saker och där även trädgården andades nostagi.
Jag märkte innan jag ens klivit ur bilen att detta var något speciellt.
Så många vackra saker samlade på ett ställe.

Söta och mycket trevliga ägarinnan, Els-Marie, lät mig fotografera men i allt det vackra och spännande så blev det ändå inte så många foton tagna.

Jag tror mina kort kan ge er lite försmak av utbudet.
Gå också in på Hemsidan och kika!!!!!!!!

Ett snabbt inlägg men ett riktigt BRA tips till er!
Missa inte.....

Kram Anneli.

14 kommentarer:

Susanne sa...

Det ska jag göra ser väldigt mysigt ut...Kram

Susanne sa...

kikade in med en gång,,länken funkade inte men googlade...Där måste jag kika mer ser helt underbart ut...synd att det är lite lång bort bara..kanske man skulle ta en utflykt nån dag man är ledig....kram

Elsa och Helena sa...

Vilken mysig butik och massor av kockums saker ser jag. Ska ta och kika in jag också.
KRAM Helena

Marie Louise sa...

Roligt att kika in till nya butiker..och hitta många fynd..kram Marie

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Tack för tipset, ska kolla genast;)

Kram Susanne

Tina sa...

Tack för tipset!

kram

Mys och hemtrevnad sa...

ser jättemysigt ut...tack för tipset! kramis semlan

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Vilken härlig loppis butik!
Ja, man kan undra vad man har släpat hem ibland. En gång var vi på en aktion och jag ropade in ett billigt sminkbord. Det var så fult vid en närmare titt så vi höll på att lämna bordet på parkeringen;)
Kram Anette

Skogslyckan sa...

Allra först vill jag tacka för din varma gratulation, tack! Vilket ställe du besökt! Ser ut som lätt skulle kunna tömma plånboken där...
Kram Pia

http://hannaskrypin.se sa...

Åh så mycket fint!

Malin sa...

Tack söta du! Blir glad för dina ord! Härligt Ni verkar haft på Öland, avis blir jag. Vilken underbar butik....

Ja, jag måste ta mig i kragen och kika in till dig i butiken igen! Får se om jag blir lika blyg denna gång ;-) Nu jobbar jag dessutom inte helger på ett tag, åtminstonde inte fram till nyår =)

Kram så längen!
Malin

Maria sa...

Vilken underbar butik kika in i. Förstår att det var en lisa för själen. Ha en go höstdag från Maria

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej :)
Vilket härligt tips, verkar finnas absolut allting och lite till.
Ska gå in o kolla o frossa :)
Ha en fin dag.
kram kram
Jessica

Norr om Köpenhamn sa...

Härliga bilder från Gotland!! Och den där butiken ser ut att vara helt i min smak ;o) Kul när man hittar nya smultrontställen.

Ha en riktigt skön helg!
Kram kram
Ulrika