tisdag 18 februari 2014

Besviken!


    Snygg pastellrosa....................
    Ursäkta dåligt foto, men var är färgen?

Bagateller.........................jo, jag vet!
Men ibland blir man besviken på små små saker här i världen................

Köpte mig ett så snyggt nagellack, som jag tyckte skulle passa så himla bra ihop med mina "fejkpleasejeans", för visst är det kul att matcha outfiten sådär.

Men näe, lacken var ju inte alls så där snyggt pastell-dim-rosa som den verkade vara när man såg flaskan.

Alldeles genomskinlig och färglös!

Lurad!!!!!!!!!!!!

Ha en fin dag mina vänner ( och se upp så du inte blir lurad )
Kramkram Anneli

20 kommentarer:

Huset på Backavägen sa...

Ja, det har hänt mer än gång att nagellack inte håller måttet tycker jag. Vilken fin pastellhörna du visade upp längre ner. Jag har blivit kär i det dimmiga turkosa.
Kram Anki

Sallys hus sa...

Hej hej!
Åå man får vara besviken..
Jag tycker alltid man blir det på just nagellack!
Jag tycker aldrig det blir den färg man tror att det ska bli!
Å jag fnissar å håller med dig... jag skulle också hellre betala 299 för jeansen..;)
Kram Katarina

Vardag och flärd sa...

Det är så himla tråkigt när inte färgen är som på kartan, jag har varit med om det flera gånger och får måla många gånger innan det syns och ändå stämmer inte färgen.
Jag var igår och skulle köpa fejkpleasejeans, fanns inte ett enda par kvar, också tråkigt.
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Sofia sa...

Ja, så kan det gå.... ;) fast du kanske måste ta MÅNGA lager?
Om du vill beställa så är det bara att skriva ett meddelande på Facebook eller mejla mig! sofiasbod@hotmail.se
Kramis kramis!
Sofia

susanne sa...

Visst är det tråkigt med så "tunna" nagellack! Och sååå många lager har i alla fall aldrig jag tid att måla... ;) Susanne

Miruschka sa...

Hoppas nagellacket var billigt, annars blev du ju liksom dubbelt lurad!
Ha en fin kväll:)
Kram♥

House and Garden by Bia sa...

Ljusrosa nagellack brukar vara lite svåra....du få måla flera lager...så framträder färgen kanske ;)))ibland är jag fräck och tjuvmålar lite på nageln....ssyy...det där har du inte hört, hihi....ha en fin kväll!
kramen

Country Hill sa...

Trist, känner igen mig visst blir man besviken!
Mässan var riktigt bra och inspirerande!
Kram Lena

Fröken Tindra sa...

Asch, så´nt där är ju så trist! Har gjort liknande köp så jag förstår precis din känsla av besvikelse. Och det är ju trots allt lite jobb med att måla naglarna och så blir det inte bra. Suck... Hoppas att du kan hitta något som funkar bättre för dig!
Kram!

Rost och rädisor sa...

Ja, ibland blir det inte som man tänkt. Tråkigt :( Men det var kul att jag hittade till dig. Du verkar ha så många roliga prylar i butiken.

Ha det gott

/Anette

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Sååå typiskt..
Så händer det ganska ofta tycker jag, man är suuupernöjd i affären och kommer hem o testar så nejdå...
Ha en fin dag.
Kram kram
Jessica
Synd att du inte kan äta mitt bröd, det blev supergott faktiskt.

Hanna sa...

så trist
Ha en fin dag
Hanna

Äppelblom sa...

Så synd att det inte blev bra. Jag har varit ute för detsamma en gång.
Jag köpte två nya häromdagen, men pyttesmå flaskor ifall jag inte skulle bli nöjd.
Må så gott och kram!

Monika sa...

Så trist! Man vill ju att det ska vara som man förväntat sig. Tycker oftast nya nagellack är så blaskiga. Man får måla många varv innan det ser bra ut. Och jag brukar aldrig ha tid att sitta stilla tills torkat ;o)

Trevlig kväll!
Kram
Monika

badtant.bloggo.nu sa...

Klart man får bli lite sur då man känner sig lurad. Tur att vi har våra bloggar där vi får både gnälla, skratta och gråta hur mycket vi vill. Hoppas du hittar ett nytt nagellack som är bättre. Ha det så bra du bara kan. Kramen

Fågel Blå sa...

Så tråkigt med färgen ibland blir det inte som man tänkt!
Önskar dej en fin Dag!
Kramar Kathrine

Unknown sa...

Sånt där är så tråkigt.
Kram Maria

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Aj då...sånt är tråkigt !! Snygga byxor du hittat på gina tricot !

Tack fina fina du för din söta kommentar inne hos mej..jag vilar lite så ses vi igen sen. Jo jag håller med, det är många som försvunnit..det kan vara IG.

Stora kramen

Black Iris sa...

Vad tråkigt för dig.. Färgen såg ju precis ut som dina jeans..

Kram Maidi

EM sa...

Kanske du behöver har grundfärg? Ta den vanliga till väggen, vetja,,,hihi. Skämt åsido,,,
det är trist med saker som inte håller måttet. En sån färg ska kunna täcka med två lager. Det kanske är en sån som är tänkt till fransk manikyr? Det ska stå på i så fall... Dåligt.
Jeansen är i alla fall ursnygga.
kram elsamarianne