lördag 15 februari 2014

Fransk vårpastell.





Lördag idag...............om ni inte redan visste det................

Tråkväder och lite stiljte i butiken just nu, då passar det bra att blogga en stund.
För när man hittar på något här nere då kommer det ALLTID kunder! 

Nya ( gamla )möbler i sköna pastellfärger såsom Cream och turkos, ljusblått gillar jag.
Ett charmigt gammalt klaffbord med gott naturligt slitage och en helt underbar gammal turkosblå trästol.

Hade jag haft ett gammalt torp bara så........................då hade inte dessa möbler hamnat i butiken kan jag säga.................

Ha det fint alla,
Kram Anneli

11 kommentarer:

Bodil sa...

Åh, vad charmigt fina möbler du säljer. Man önskar man bodde närmare, haha
Ha en fin helg!
Kram Bodil.

Källeboda lantliv sa...

charmiga möbler du säljer ...kram jeanette

Vardag och flärd sa...

Det finns så mycket spännande i butiken! Men det verkar som jag aldrig får möjlighet att komma dit ... jo, det blir så småningom!
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Japp, och hade vi haft vårt gamla hus kvar hade jag kommit och tittat på alltihopa och förmodligen också försökt köpa! Så fint! Ibland saknar jag att bo i gammalt hus, det är en speciell känsla med det.
Agneta kram

Gunillasljusglimtar sa...

Oj så fiint du visar!JAG skulle vilja ha liite mer plats här i stugan! Bara 58 kvm:)) Kram Gunilla

House and Garden by Bia sa...

Åh så härliga saker....den där reda hyllan som du visar...en liknande har jag sett på ett loppis jag brukar gå på...men vet du vad dom ska ha för den...visserligen lite längre....kring 600 riksdaler!!!!Det är ju alldeles för mycket!!! eller hur ?...det ger inte jag iaf ;)....men jag skulle vilja ha en ;))
Kramisar från mej :)

Jenny sa...

Hej Vännen,
Tack för hälsningen! Vi är bättre nu men hostan har inte riktigt gett med sig. Skönt att Peter sluppit den i alla fall..

Vad mycket fint ni har! Nu var det länge sen vi besökte er, får bli snart hoppas hoppas jag!

Ha det gott,

Kraam Jenny

Unknown sa...

Hejsan!
Så skönt att du har en lugn stund i butiken ibland så du hinner bjuda oss på fina bilder från er :).
Den stolen var hur fin som helst med sin slitna yta, skulle allt jag oxå velat ha om jag hade haft ett gammalt torp.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Black Iris sa...

Jag säger detsamma. Om vi hade haft kvar vårt torp så hade jag kommit och köpt den stolen.. Jag har blivit galen i turkost helt plötsligt :)

Kram Maidi

Monika sa...

Hej på dej!
Underbara möbler och ting som väldans gärna fått flytta in hos mej :o)

Precis den rätta charmen både i färg o form.

Ha det gott!
Kram
MOnika

Atelje Skärvan sa...

Jätte fint!
Ja det var en lugn lördag hos oss också.Skall väl bli bättre får vi hoppas.
Kram Agneta