onsdag 12 februari 2014

Please jeans...................

                               Mina jeans...............299..........

                Please jeans ...........1299............. 



Ibland är det kul att köpa märkeskläder tycker jag....................men med dessa byxor var det ingen större idé.
Jag är inte typen som bara måste ha märkeskläder för att hänga med.................nä, jag hänger nog med ändå.............hi...hi.....

Köpte ett par rosa jeans på Gina Tricot i helgen................ursnygga och med bra passform, och mycket lika please jeansen som jag sneglat på länge.....................

299 kronor tycker jag är precis lagom i pris, 1299 kronor för mycket enligt mig.

Sån är jag.......................

Kramar från mig,
Anneli

15 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Samma här , jag är ingen märkes människa heller, hihi....varför ska man köpa dyrt när man nästan kan få liknande kläder/skor fast billigare;)....jag shoppar så mycket, så jag skulle aldrig ha råd att köpa dyrt ;)...lessnar fort också och vill ha nytt, hihi...snygga jeans förresten...
Kram bia

EM sa...

Jag rusar till Gina Tricot!!! Vilka snygga! Passar min plånbok bättre än Please,,,,
Sån härlig vårfärg! Nu får det va bra med det här med vinter, tycker jag...
kram elsamarianne

Vardag och flärd sa...

Himmel, så bra att du tipsar! Jag har länge suktat after Please jeans men jag tycker det är för dyrt, nu måste jag ila till Gina - ja, först på fredag blir det!
Kramar Eva

Huset på Backavägen sa...

Håller helt med! Lägger hellre dom pengarna på annat :-)
Kram Anki

Unknown sa...

Hihi...provade på dessa byxor idag men fick med mig för stora in i hytten och orkade inte göra om proceduren med ett par mindre ;). Dom är så snygga och jag tycker oxå att please jeans är för dyra åtminstone om man inte köper klassiska blå.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Atelje Skärvan sa...

Håller helt med dig Anneli.
Jätte snygga.
Kram från mig

Fågel Blå sa...

Supersnygga jeans och vilken fin färg, och kanonpris,
Önskar dej en fin dag
Kramar Kathrine

Miruschka sa...

Vad bra, då kan du spendera tusenlappen som blev över på något annat kul;)
Kram♥

Black Iris sa...

Först vill jag gratulera till de 50 åren..
Nej, inte skulle heller jag ge så mycket för ett par jeans och dina är minst lika fina..

Kram Maidi

Anonym sa...

Sånt gillas........
Ingen större skillnad mer än märket.
Ha en skön kväll
kram
AC

mariaikos sa...

Ja, dom var lika fina som de dyra.
Jag förstår mig inte på märkeskläder. Kanske tur det ;)
Kram ♥

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Jag brukar göra som du att kopiera det dyra och köpa det lite billigare.
Ha en fin hjärtans dag!
Kram Anette

Snäckskalsdalen. sa...

Snygga jeans du köpt! Och nej, inte köpa dom dyra, varför det! Det är så märkligt med det här med märkeskläder, varför ska det vara så. När jag var ung kanske jag föll för det, men inte nu sen jag blivit något förståndigare. Man kan har roligare för dom pengarna om man nu har dom överhuvudtaget. Går väl an för oss som är vuxna men det är förfärligt med alla ungdomar som vill hänga med och vara "rätt". Och vem har sagt vad som är rätt eller inte......
Kramar

House and Garden by Bia sa...

Ha det gott på alla hjärtans dag, min vän!!
Kramis bia

susanne sa...

Perfekt köp tycker jag! Snygg färg, snygga jeans och så kanske man kan få ett par till för det priset!Tack för tipset!/Susanne