måndag 3 februari 2014

Vår och tankar!

                           Rosa kvist ger vårkänsla...............


    Fint att samla flera burkar tillsammans.....................

                            En vrå i vår butik hemlyckan...................



Hej, hej på er.............................

Mår ni gott idag?

Idag kan jag nog säga att det känns som en riktig vårdag här i mina trakter.
Lite svagt soldis, värmegrader , fågelkvitter och snön som nu är ett minne blott.
Då mår man ganska gott även om en förkylning retar mig.

Glasburkar gillar jag.....................ropade in 2 stycken på "superauktionen".
Tänk så mycket man kan ha dessa burkar till.......................

I nästa inlägg kommer jag med stora och djupa tankar inför det oundvikliga....................

Kramar Anneli

15 kommentarer:

Atelje Skärvan sa...

Hej hej!
Härligt med stora glasburkar,visst känns det som vår,även om jag har jobbat hela dagen.
Kram från en trött Agneta

Huset på Backavägen sa...

Älskar fina glasburkar och är ständigt på jakt efter fler till mitt skafferi. Här håller snön också på att smälta, nu är det plusgrader.
Kram Anki

House and Garden by Bia sa...

Idag har solen visat sej hos oss också ;).....var ut och gick i det varma vädret (4 plus)....man fick vårkänslor, hihi....få se hur länge det varar ;).....vilket plansch valde du att behålla i förra inlägget ?....och jag är glasburk nörd, hihi....
Tjingeling på dej!
Bia

Huset bakom lindarna sa...

Här har vi haft dimmigt hela dagen, urtrist med andra ord. Nu har de lovat lite sol i morgon, jag tror inte förrän jag ser den.
Så mysigt med bilden på din vrå där i butiken!
Ja sådana glasburkar är så fina, jag har flera...
Kram/Finas mammis

EM sa...

Härliga burkar. Och vackra blommor. Man kan aldrig ha för många såna burkar... synd att de tar sån plats bara...
Visst var det en härlig dag idag. Tungt blev det, kommer säkert att ha träningsvärk imorgon...
kram elsamarianne

Vardag och flärd sa...

Stora glasburkar är verkligen användbara och praktiska!
Med lite skräckblandad nyfikenhet väntar jag på nästa inlägg!
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Sallys hus sa...

Hej hej!
Ja stora glasburkar kan man verkligen ha till mycket. Så fint att samla flera sådär och vad fint med kvisten där i.
kram Katarina

Monika sa...

Mycket fint där i butiken! Snyggt snyggt snyggt! :o)

Gillar glasburkar. Man kan dem till så mycket olika saker. Gamla konserveringsglas i olika storlekar har jag dille på :o)

Bästa hälsningar
Monika

Monika sa...

Mycket fint där i butiken! Snyggt snyggt snyggt! :o)

Gillar glasburkar. Man kan dem till så mycket olika saker. Gamla konserveringsglas i olika storlekar har jag dille på :o)

Bästa hälsningar
Monika

Monika sa...

Mycket fint där i butiken! Snyggt snyggt snyggt! :o)

Gillar glasburkar. Man kan dem till så mycket olika saker. Gamla konserveringsglas i olika storlekar har jag dille på :o)

Bästa hälsningar
Monika

Annas skattkammare sa...

Så fina burkar!! De kan man aldrig ha för många av! Fast jag har nog bara en när jag tänker efter så jag kanske får ta en tur till din fina butik. ;) visst är det skön luft ute nu!
Kram Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Här har vi oxå vårkänslor...jag tycker det luktar så gott när det är plusgrader och snön smälter.
Vilken superduper auktion du verkar ha varit på !!!
Så mycket fint..dom hundplanscherna var ju grymma !!


En fin dag till dej o stor kram

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Här har vi oxå vårkänslor...jag tycker det luktar så gott när det är plusgrader och snön smälter.
Vilken superduper auktion du verkar ha varit på !!!
Så mycket fint..dom hundplanscherna var ju grymma !!


En fin dag till dej o stor kram

Gunillasljusglimtar sa...

Nu blir jag orolig om ditt nästa inlägg! Hoppas jag inte behöver vara det! Fint med glasburkar minsann... Nä nu får jag väl börja lite här...ingen lust idag! Kram Gunilla

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän...
Hoppas allt är bra med dig :)
Jag brukar faktiskt plocka in äppelkvistar så här års men har inte gjort det ännu... Tack för att du påminde mig :) De blir så fina och det är så härligt att se dom blomma ut... inomhus :)
Stor kram till dig.
Jessica