måndag 10 februari 2014

Sakta ner...............



Nu när jag uppnått denna "höga" ålder...............så får man kanske sakta ner lite.
 Leva med klockor utan visare.

Nä, jag skojar................det är kanske nu det roliga börjar!

Tack rara ni för alla fina Grattis-hälsningar!!!!!!!!!!!!!
De värmde så gott och gjorde mig så glad.

Nu får jag sätta fart och besöka era bloggar igen.............tog en liten paus några dagar då jag haft fullt upp med en kaxig förkylning som såååååååååå gärna ville fira min födelsedag tillsammans med mig!
Det blev ganska jobbigt till slut kan jag säga..............

Kramar till er,
Anneli

18 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jaa det är nu det roliga börjar, hihi.....du undrade om jag hittade alla loppis fynd på samma ställe....svar: jag brukar besöka fem olika ställen...som ligger här i "stan"...så jag har några ställen att välja på som ligger nära ;)
Ha det fint min vän!
Kram bia

Äppelblom sa...

En liten eftermiddagshälsning!
Kram

Huset bakom lindarna sa...

Så typiskt med förkylning precis när du vill vara pigg och fira! Hoppas du är på tillfriskning!
Kram/Finas mammis

Unknown sa...

Vill börja med ett stort GRATTIS i efterskott till fina dig.
Tråkigt att du haft så envisa basiller som gärna velat fira din dag, hoppas de ger sig av snart ;).
Och du så fina ni var redan som unga och bara blivit snyggare <3
Ha de gott, kram Ing-Britt

Maria sa...

Grattis i efterskott får jag säga då. Hoppas du piggat till dig ordentligt nu. Såg nog gubben din i söndags på auktionen i byn. Första gången vi var där. Väldigt mysigt och fick ju hem lite saker också som jag letat efter. Så jag är nöjd
Kram på dig från Maria

Vardag och flärd sa...

Dessa förbenade förkylningar! Tur
att du är på bättringsvägen.
Ja, jag lovar, det är nu det blir bättre för man bryr sig inte så mycket, vågar mer och man är ganska förnöjd.
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men jisses så snygg du är på den förra bilden..;) Syns inte alls att du är 50.
Å vilken fin blomma det där var.
Klockor utan visare... ja det borde man nog ha.. då kasnke livet skulle snurra lite långsammare..;)
Kram Katarina

Annes vita rum sa...

Stort försenat grattis till dig! Så sant så..det är nu det börjar..blink blink grattiskram...

Dagdrömmar och verklighet sa...

Förstår att du fyllt år, grattis i efterskott vill jag då önska dig!!!

Vilken mysig butik du verkar ha, bor ju inte så långt från Alingsås så i vår, när bebisen tittat ut o växt till sig lite, kan det nog tänkas bli en utflykt till din butik, nolhaga o en fika på något mysigt café!

Ha det gott!
Kram malin

Huset på Backavägen sa...

Ett JÄTTEGRATTIS till både era 25 förlovningsår och till dina 50 år. Hipp hipp hurra!
Kram kram Anki

Annas skattkammare sa...

Så fin hörna du piffat!
Kram Anna

Atelje Skärvan sa...

Du är ju så ung Anneli,tänk på gamla mig!

Jenny sa...

Hej Vännen,
Usch o blä för förkylning:( Har också åkt på det och en irriterande hosta..

Krya på dig!

Kraam Jenny

Jenny sa...

Hej igen Vännen,
Ja, det har inte funnits mycket tid eller ork till bloggen. Det är fullt upp på jobbet. Sedan december är jag själv på lagret/godsmottagningen sedan två kollegor gått i pension och de ska inte ersättas..får se hur det kommer fungera. Vissa dagar hinner man knappt andas känns det som:(
Nu kom Peter hem och kände sig dålig han också..skönt att du känner dig bättre i alla fall.

Diesel ska till Alingsås Djurklinik på torsdag morgon, hoppas bara han är inne då, vi ser ju honom knappt. Vi får väl hålla honom inlåst från imorgon annars.

Kram! Jenny

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mariaikos sa...

Ålder är bara en siffra ;)
Otur att du blev förkyld mitt i firandet.
Hoppas du känner dig bättre.
Kram ♥

Källeboda lantliv sa...

tänk inte så mycket på din ålder ..gör det du vill andå , ha på dig det du vill ..jag tror att då blir man yngre ..trotsa åldern .hi ,hi ..det gör jag ..gammal blir man ändå om man vill eller ej ..lev här och nu ! lycka till! kram jeanette