fredag 21 februari 2014

Det enkla................




Hejsan...................

Inte mycket mer att komma med idag har jag än att visa mina fina Florabilder jag hittat!

Ljuvliga blomster i sköna rosa, lila och cerise färger.
Älskar dessa kort som man kan ha överallt.....................hängandes i kedja, hängandes på en ram eller spegel, liggandes på ett bord, i en vacker skål, eller som i butiken ståendes på en gammal trästege.

Det enkla är ofta det finaste i inredningen.....................

En "go" helg till er alla som kikar in här på bloggen,
Varm kram Anneli

14 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jättefint!.....här har vi snöstorm just nu....har precis kommit hem från frissan....men for hem direkt efter...nu blir det innemys resten av dagen....hoppas allt är bra med dej min vän.....
Trevlig helg till dej
Kram bia

Villa Björkenäs Backen sa...

Så fina!
Önskar dig en fin helg !
Helg kramar från mig

Njut Av Livets Goda Ting sa...

De är jättefina :)
På tal om trappstege... Jag har lyckat få tag i en :) nu är frågan, målas eller inte.
Stor kram till dig min vän.
Jessica

Huset på Backavägen sa...

Riktigt fina kort! Ha en skön helg!
Kram Anki

Sallys hus sa...

Å vilka fina!
Flora bilder kan man lixom aldrig få nog av.
jag har ett par stycken inramade i uterummet och en hög liggandes någonstans...hmmm..undrar var??
Ha en mysig helg du med!
Kraaaam Katarina

Vardag och flärd sa...

Det enkla är det vackra! Och florabilder är alltid vackert!
Ha en fin helg!
Kramar Eva

Huset bakom lindarna sa...

Så enkelt men så fint!
Nu hoppas vi på sol i helgen!
Kram/Finas mammis

Gamla Posthuset sa...

Jättevackra kort!

Trevlig helg!
Kramis ~ Ina

EM sa...

Så fina!!!
nu är här geggigt o dant... vill ha vår NU!! så det så...
kram elsamarianne

STENLYCKA sa...

Ja kära vän det har inte blivit så mycket hälsningar den senaste tiden. Jag har haft mycket att göra och många händelser som gjort att bloggen kommit i andra hand. Snart hoppas jag få mera tid för att blogga som jag tycker är så roligt.
Kram och ha det gott så hörs vi längre fram.
Raina

Bodil sa...

Åhhh, vad fina!
Hoppas att du har haft en skön helg.
Kram Bodil.

Bodil sa...

Vad kul att du gillade hur min lampskärm blev. Det tog tid men det var det värt.
Kram Bodil.

Annas skattkammare sa...

Ja visst är de fina florabilderna!
Tusen tack för grattishälsning!
Kram Anna

Matilda sa...

Jätte fina bildet!
Ha en fin söndag! :)
Kram