torsdag 30 maj 2013

Lyx.

                                                  ....för mig är en ljuvlig försommarbukett....
                          ..........med rabarberblomma................
                              ........mörkt röd pion och vita syrener..............



Tänk vilken lyx att bara kunna gå ut i trädgården och plocka ihop den allra finaste buketten.
Så enkelt..........................syrener, pioner, rabarberblomma, rabarberblad och lite annat smått och gott.
Det räcker.
Buketten gör mig så lycklig och dofterna från den får mig att sticka ner näsan djupt ner  i den varje gång jag går förbi och bara andas!

Kram från mig idag,
Anneli

8 kommentarer:

EM sa...

Ja du, det är höjden av lyx, det...
Nu väntar en tur till gården imorgon , och Loppisöppet på lördag. Hoppas på fint väder och så gärna lite kunder och bloggvänner...
kram elsamarianne

MARIA I KOS sa...

Vacker bukett du plockat.
Vilket jobb du gjort med stenplattorna i förra inlägget. Fint blev det.
Du har så mysigt.
Kram från ett soligt och varmt Norrland.

Huset bakom lindarna sa...

Vita syrener och pion, vilken vacker bild av den buketten! Kram/Finas mammis

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är verkligen en lyx att ha en trädgård med vackra blommor och blommor som doftar är underbart. I år ser mina pioner verkligen klena ut och jag tror att det är vintern som gjort en massa konstigt med växtligheten.
Kram,
Regina

Anonym sa...

Ja du, lyx på hög nivå.
Ha det gott i sommarvärmen.
kram
AC

Vardag och flärd sa...

Visst är det lyx och även förmågan att uppskatta vackra blommor är lyx!

Ha det fint!
Kramar Eva

Källeboda lantliv sa...

Visst är det underbart med friska blommor .. Busfärska !
Vilket fint växthus du visade i förra inlägget !
Trevlig helg !
Kram Jeanette

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jag tycker mej kunna säga "förstår precis vad du menar "... jag blir oxå så omåttligt lycklig av att få gå ut och plocka in dom vackraste buketterna !! Jag väntar på mina pioner och iris ... längtar !!!

En fin dag och helg till dej...kramen