lördag 11 maj 2013

Nära havet vill jag bo....................






Hemma igen.
Åh, inte längtade jag hem alls......................

Har varit på ett underbart ställe, Ängelholm och bott på Klitterhus Havsbadshotell.
Några meter från havet och en fantastisk strand med milsvid utsikt.
Kan verkligen rekommendera denna plats om ni ska neråt Skåne.

Vi har besökt mååååånga loppisar och antikaffärer.....................även förra året var vi nere på Antikturen som anordnas varje vår.

Alltid skoj att se utbudet på annan ort...............och priser på grejer.
Kan bara konstatera att det har blivit riktigt dyrt nuförtiden, svårt att sålla bland all "bröte"och fyndläge är det minsann inte!

Kul att många av er gissade rätt på Skåne, landskapet ser ju ut på ett speciellt sätt..................

Nu tackar jag för idag och önskar er en fin helg,
Kramen från mig,
Anneli

10 kommentarer:

skifferhuset sa...

Å vad härligt å mysigt det ser ut! Härliga Skåne, har bott där i 1 år utanför Malmö! Ha nu en fin helg! Kram Iréne

camilla sa...

Hei kjære deg!:-) så glad jeg ble da du hadde vært innom:-) tusen takk for gode ord!!:-) ja..tenk å bo med havet...drømmer også om det! Men ender vel om med en liten dam i hagen eller noe..:-) ønsker deg en riktig god helg!!:-) mange gode klemmer tilbake til deg min venn:-)

camilla sa...

Hei kjære deg!:-) så glad jeg ble da du hadde vært innom:-) tusen takk for gode ord!!:-) ja..tenk å bo med havet...drømmer også om det! Men ender vel om med en liten dam i hagen eller noe..:-) ønsker deg en riktig god helg!!:-) mange gode klemmer tilbake til deg min venn:-)

House and Garden by Bia sa...

Oj vad härligt och mysigt det ser ut:))) Förstår att du haft trevligt där;) Det är nåt speciellt med havet....
Önskar dej en fin kväll vännen!
Kram bia

Vardag och flärd sa...

Skåne är nåt speciellt, det finns så mycket - loppisar, trädgårdar, hav, keramik, mat, ja allt finns där! Några månader om året bor jag vid havet, det är fint!
Kramar Eva

Anonym sa...

Helt underbart!!!!
Förstår att ni haft det riktigt gott.
Önskar dig en skön söndag
Kram
AC

EM sa...

Ser underbart ut!
You´ve got mail... ;-)
kram elsamarianne

Ewa`s Galleri sa...

Håller med ,nära havet skulle jag gärna bo permanent
Ser så fint ut på dina bilder
Fyndade du något roligt?
Ha en skön söndag

Snäckskalsdalen. sa...

Sådana hotell är det finaste som finns! Rena lyxen!
Agneta kram

VisaLiza sa...

Verkligen vacker plats. Låter helt ljuvligt med en sådan resa. Kramar Liza